|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
علیرضا منصوریان بعد از برد برابر گسترش فولاد اعلام کرد حاضر است بدون ملی پوشانش بازی کند.
منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: از اینکه در روزی تعداد خبرنگاران از تعداد تماشاگران بیشتر بود خوشحالم در خدمت تان هستم. واقعیت ای است که گسترش در نیمه اول بهتر از ما بودند. آنها تنها تیمی بودند که توانستند در یک نیمه حرکت تیمی ما را کند کنند . ما در نیمه دوم در حالی جوانان را به روند بازی برگرداندیم که هنوز در حال و هوای آسیا بودند. ما فقط سه بازیکن بالای 30 سال داریم از لحاظ روحی در چنین شرایطی کار برای تطبیق و هماهنگی بین دو مسابقه مختلف سخت است. در هر صورت باید بگویم ما همیشه در روزهای خوبمان بردیم اما این بار تیم‌مان در شرایط خوبی نبود و جزو روزهای خوب مان نبود.

به بازیکنانم افتخار می کنم

وقتی در بدترین دقیقه ممکن گل خوردیم نگران شدم اما بازیکنان ما با غیرت و تلاش و جانفشانی بازی باخته را با برد پشت سرگذاشتند. باشگاه نفت و من به این بازیکنان دلاور افتخار می کنیم و این جوانان مایه مباهات خود می دانیم.

بدون ملی پوشان حاضریم بازی کنیم

ما باید سه، چهار بازیکن مان را به تیم امید را و چند بازیکن را به تیم بزرگسالان بدهیم. به مسوولان گفته ایم برای کمک به روند لیگ حاضر هستیم بدون ملی پوشان بازی کنیم و نگاه ما به فوتبال نگاه ملی است. تحت هر شرایطی بازی های ملی را مهم تر از بازی های خود می دانیم.

یک بازیکن امید می خواهم

امشب باید از با محمد جان خاکپور جلسه بگذارم و از او بخواهم تنها یک بازیکن امید را به ما بدهد. ما برای حضور در لیگ و مسابقات آسیا برنامه هایمان را تنظیم کرده و قدرت بچه ها را در این مسابقات با تناسب صحیح مورد بررسی قرار می دهیم.

قهرمان روز آخر مشخص می شود

در هر صورت باید بگویم ما همیشه در روزهای خوبمان بردیم اما این بار تیم مان در شرایط خوبی نبود و جزو روزهای خوب مان نبود. فکر می کنم قهرمان این لیگ در روز آخر مشخص شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین