|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۴۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رشد و توسعه کشور باید از استان ها و شهرستانها کلید بخورد.
علی ربیعی که به استان خراسان شمالی سفر کرده، روز شنبه در جمع خبرنگاران در شیروان اظهار کرد: در این راستا ناگزیر از سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم چرا که رسیدن به رشد 8 درصدی هدفگذاری شده، با توجه به محدودیت منابع دولتی امکان پذیر نیست.

وی در ادامه با اشاره به عقب ماندگی های خراسان شمالی از میانگین کشوری، گفت: بیکاری این استان، سه درصد از میانگین کشوری بیشتر است و راه درمان این مشکل نیز جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

ربیعی از اعزام 20 هزار بازنشسته به مشهد مقدس و عتبات عالیات در سال جاری خبر داد و افزود: باید با ایجاد خانه های بازنشستگان و فراهم کردن فضایی برای گفت و گوی آنان، روحیه نشاط و شادمانی را در آنان تقویت کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته، به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند طرح به استان خراسان شمالی سفر کرده که آغاز ساخت پالایشگاه بنزین یورو 4 در شیروان از مهمترین این طرح ها است.

این طرح با مشارکت شرکت شستا، وابسته به سازمان تامین اجتماعی با ظرفیت اسمی تولید روزانه شش هزار بشکه بنزین اجرا می شود و برای آن دو هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

شهرستان 157 هزار نفری شیروان، دومین شهرستان پرجمعیت استان خراسان شمالی است که مرکز آن در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین