|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
تیم فوتبال سویا در ورزشگاه ریازور مقابل میزبان خود دپورتیولاکرونیا به برتری 4 بر 3 دست یافت تا 3 امتیاز حساس این دیدار را به اندوخته های خود اضافه کند.
تیم فوتبال لاکرونیا که از گذشته درخشان خود فاصله زیادی گرفته است، عصر امروز (شنبه) از هفته بیست و پنجم لیگ باشگاه های اسپانیا، پذیرای سویا بود.

در این دیدار ابتدا، اوریل ریرا در دقیقه 28 برای لاکرونیا گلزنی کرد اما پنج دقیقه بعد، ویتولو نتیجه را به تساوی یک بر یک کشاند.

بازیکنان سویا که برای کسب سهمیه حضور در مسابقات اروپایی نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند تلاش بسیار زیادی از خود نشان داده و در بیشتر مواقع خطاهای متعددی را انجام دادند. همین مساله باعث شد که در فاصله 6 دقیقه، 3 بازیکن این تیم با کارت زرد داور جریمه شوند.

در دقیقه 52، بار دیگر نوبت به ویتولو رسید که برای سویا گلزنی کند و کوین گامیرو در دقیقه 65 و از روی نقطه سومین گل میهمان را به ثمر رساند.

اویل ریرا در دقیقه 72 دومین گل خود و لاکرونیا را درون دروازه سویا جای داد تا این دیدار مهیج همچنان با حساسیت دنبال شود.

در حالیکه بازیکنان میزبان با حمایت هزاران تماشاگر ورزشگاه ریازور به دنبال گل تساوی بودند، سیدنی مدافع لاکرونیا به اشتباه توپ را درون دورازه تیم خود جای داد تا پیروزی سویا قطعی شود.

در وقت های تلف شده، لوکاس هافبک برزیلی لاکرونیا از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد اما نتوانست مانعی برای شکست آبی و سفید پوشان میدان باشد.

در نهایت سویا 4 بر 3 پیروز شد تا با 49 امتیاز جایگاه پنجم خود در جدول رده بندی را حفظ کند و لاکرونیا نیز 25 امتیاز به رتبه پانزدهم سقوط کرد.

از دقایقی دیگر رئال مادرید صدرنشین در سن مامس میهمان اتلتیکوبیلبائو خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین