کد خبر: ۴۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت:‌ ۳ نفر از سوداگران مرگ در اردبیل با اجرای احکام صادره به دار مجازات آویخته شدند.
ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: 3 نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر در اردبیل که حکم آن‌ها از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اردبیل صادر شده و توسط دادستان کل کشور  تائید شده بود، با اجرای احکام صادره به دار مجازات آویخته شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه پرونده‌های انجام قاچاق مواد مخدر این 3 سوداگر به صورت جداگانه بوده است، تصریح کرد: یکی از سوداگران مرگ به جرم حمل و نگهداری بیش از 2 کیلو و 900 گرم مواد مخدر شیشه دستگیر شده و پس از پیمودن مراحل قانونی پرونده امروز اعدام شد.

عتباتی با بیان اینکه نفر دوم از قاچاقچیان مواد مخدر به جرم حمل و نگهداری بیش از یک کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده محکوم به اعدام شده بود، افزود: نفر سوم نیز به جرم خرید بیش از 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین به اعدام محکوم شده بود که امروز این حکم برای این 3 نفر اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای حکم اعدام 3 قاچاقچی بین‌المللی مواد مخدر در تاریخ 7 اسفندماه امسال گفت: این 3 نفر به صورت مسلحانه قصد انتقال 21 کیلوگرم مواد مخدر هروئین را از اردبیل به خارج از کشور داشتند که در حین این اقدام دستگیر شده و با پیمودن مراحل قانونی به دار مجازت آویخته شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اظهار کرد:‌ از این افراد، مقدار قابل توجهی سلاح و مهمات نیز به همراه مواد مخدر کشف و ضبط شده بود که در دادگاه انقلاب اسلامی اردبیل محاکمه و حکم اعدام آن‌ها پس از تائید در دادستانی کل کشور و طی مراحل قانونی در 7 اسفندماه امسال اجرا شد.

وی از برخورد قاطع با سوداگران مواد مخدر خبر داد و گفت:‌ تلاش می‌کنیم تا با مبارزه بی‌امان با عاملان توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در استان زمینه کاهش و از بین رفتن اعمال خلافکارانه را در اردبیل فراهم آوریم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین