|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۴۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۸
سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال خوزستان در هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر فوتبال به دلیل حضور بازیکن صبا در اردوی تیم ملی امید در کویت تعویق افتاد.
علی حیات‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: با توجه به حضور روزبه چشمی در تمرینات تیم ملی امید و با توجه به نقش تاثیرگذار این بازیکن در عملکرد صبا، کادر فنی به این بازیکن برای دیدار برابر استقلال خوزستان نیاز دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی امید باید این هفته در کویت اردوی تدارکاتی خود را برگزار کند روزبه چشمی نیز همراه با سایر ملی پوشان راهی کویت می‌شود و در چنین شرایطی بازی برابر استقلال خوزستان در خانه حریف برای ما دشواری‌هایی ایجاد می‌کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: پس از جلسه‌ای که مسئولان کمیته ملی المپیک با مسئولان سازمان لیگ داشته‌اند مقرر شده چند بازی از هفته بیست و سوم لیگ بر‌تر که مرتبط با تیم‌هایی است که در تیم ملی امید سهمیه دارند لغو شود و بر این اساس بازی صبا و استقلال خوزستان نیز برگزار نمی‌شود.

حیات‌پور بیان کرد: در مورد زمان جایگزین برگزاری این مسابقه صحبتی نشده و زمانی نیز اعلام نشده است و هز زمانی که سازمان لیگ اعلام کند برای بازی با استقلال خوزستان به اهواز می‌رویم البته تیم ما در شرایط روحی خوبی قرار داشت و فرصت خوبی برای شکست دادن استقلال خوزستان داشتیم.

وی عنوان کرد: بازیکنان صبا پس از بازی با راه آهن دارای وضعیت روحی و روانی بسیار خوبی هستند و امیدواریم روند موفقیت‌های صبا از بازی با راه آهن شروع شده و تا پایان لیگ ادامه پیدا کند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: جواد کاظمیان که در بازی با راه آهن به میدان رفت و گل پیروزی بخش را نیز به ثمر رساند هنوز با مشکل مصدومیت مواجه است و تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای وی است تا آسیب دیدگی‌اش ترمیم یابد.

حیات‌پور خاطرنشان کرد: دیدار هفته بیست و چهارم صبا برابر سپاهان اصفهان در قم و مسابقه هفته بیست و پنجم صبا در کرج برابر سایپا برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین