|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک بازی با تراکتور از همه بازی‌ها متفاوت بوده و ما نگاه ویژه‌ای به این بازی داریم.
حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور سازی اظهار داشت: بدون شک شرایط تیم خوب بوده و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم ما عملکرد خوبی داشته‌ایم و امیدوارم در تبریز بازی خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: تراکتور تیم بسیار خوبی بوده ما شناخت خوبی از این تیم داریم و نگاه ما به این بازی متفاوت بود و ما امیدواریم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

درخشان در مورد بازی تیمش مقابل تراکتور سازی و اینکه پرسپولیس همیشه در تبریز بازنده بوده است گفت: من به فکر انتقام نبوده و نیستم کاری هم به شرایط نداریم بازی خوبی را به نمایش می‌گذاریم و 3 امتیاز را خواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا عباس زاده را بخشیده یا نه عنوان کرد: باید عنوان کنم که عباس زاده را بخشیده‌ام نگاه من پدرانه بوده و باید با همه بازیکن‌های پرسپولیس همین جوری بوده است.

وی در مورد وجود محروم، مصدوم در تیم گفت: طارمی و علی عسکری را به خاطر مصدومیت و نور محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم البته سعی می‌کنیم که "علی عسکری" را به بازی برسانیم.

درخشان در مورد اینکه بعد از باخت پرسپولیس شما سرمربی تیم می‌مانید عنوان کرد: ما کاری به این اتفاقات نداریم، شرایط را درک می‌کنیم و با اقتدار و کسب 3 امتیاز به ادامه لیگ و جام باشگ‌های آسیا چشم می‌دوزیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد به تعویق انداختن دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: ما از مسئولان سازمان لیگ خواسته‌ایم که این دیدار به تعویق بیندازد ما مقابل بنیاد کار 1000 کیلومتر مسافت طی کرده‌ بودیم باید چندین کیلومتر نیز به تبریز برویم و پس به اهواز سفر کنیم و بعد از آنجا نیز باید به عربستان برویم ما باز امیدواریم که مسئولان بازی تیم ما را تغییر دهند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که فردا شاهد یک بازی خوب مقابل تیم تراکتور سازی باشیم و دست پر از تبریز برگردیم.

*راهی جز شکست تراکتور سازی نداریم/عباس زاده از روی جوانی و خامی‌اش بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط حاکم بر تیمش در آستانه دیدار با تراکتور سازی گفت:‌خدارا شکر شرایط خوبی در تیم ما حاکم است.

ما با روحیه‌ای که از بازی‌های آسیایی گرفتیم و انگیزه بالا و هدف کسب 3 امتیاز به تبریز می رویم.

درخشان در ادامه  عنوان  کرد: ‌تراکتور سازی تیم با احترام و با شخصیتی است که فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد، ضمن اینکه هواداران بی شمار این تیم در بازی‌های خانگی از تیمشان حمایت می‌کنند. ما راهی جز شکست تراکتور سازی در این دیدار سنگین نداریم و باید هر طور شده برای رسیدن به جایگاه  بالاتر جدول تراکتور سازی را در زمین خود شکست دهیم.

درخشان بیان کرد:‌ در مجموعه پرسپولیس همه شرایط برای پیروزی در این دیدار مهیا است و این قول را به هواداران می‌دهیم که روند پیروزی‌هایمان در تبریز ادامه پیدا کند، هر چند می‌دانیم پیروزی در تبریز اصلا کار آسانی نیست.

وی در رابطه با درخواست پرسپولیس مبنی بر تعویض بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه کم اهمیت تر از بازی‌های تیم ملی نیست، سازمان لیگ موظف است به نمایندگان ایرانی در آسیا کمک کند، از تاج و همکارانش می‌خواهم یک لحظه خود را به جای ما بگذارند و بعد تصمیم بگیرند. برد پرسپولیس در آسیا اهمیت ملی دارد و سازمان لیگ باید جوانب را برای  این مهم در نظر بگیرد.

وی در خصوص اتفاقات اخیر در مورد عباس زاده گفت: عباس زاده بازیکن جوان و پر تلاشی است که شخصا او را دوست دارم و آینده خوبی را برایش پیش بینی می‌کنم اما وی برای حضور در ترکیب و پیشبرد در فوتبال خود باید حرفه‌ای تر فکر و عمل کند. مصاحبه اخیر او از روی جوانی و خامی‌اش بود و خوشحال شدم که زود پشیمان و عذرخواهی کرد.

درخشان در پایان خاطر نشان کرد:‌ من امیدوارم باشگاه عذرخواهی مرا بپذیرد و در صدد رفع مشکل او براید با بتوانیم در بازی‌های آینده با صلاحدید کادر فنی از وی استفاده کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین