|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۴۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال آینده مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم) را در پیش داریم که مورد تصویب فرمانده معظم کل قوا نیز قرار گرفته است.
سردار سرتیپ دوم "مهرعلی باران‌چشمه" رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح  در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح که به میزبانی "دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)" برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری یک رویداد فرهنگی ورزشی هستیم که باعث خوشحالی ماست که تمام دانشگاه‌های نیروهای مسلح در این المپیاد فرهنگی ورزشی حضور دارند.


وی تصریح کرد: سال آینده مسابقات المپیک نظامیان جهان (سیزم) را در پیش داریم که مورد تصویب فرمانده معظم کل قوا نیز قرار گرفته است از همین رو با برگزاری این المپیاد در نظر داریم به امید خدا بتوانیم از بین نفرات برتر این دوره مسابقات تیم‌های خوبی را به این مسابقات جهانی اعزام کنیم تا بتوانند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آن مسابقات به اهتزاز دربیاورند.

سردار سرتیپ دوم باران‌چشمه در پایان با بیان این که ورزش قهرمانی یک هدف در ورزش نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: این مهم تدبیر فرمانده معظم کل قواست از همین رو نیروهای مسلح باید به آن بپردازند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین