|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۴۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 16:30 یکشنبه 17 اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دیدار یکدیگر می‌روند.
هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با انجام دیدارهای نمایندگان آسیایی فوتبال ایران با حریفان خود به پایان می‌رسد.

در ادامه هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر فوتبال یک‌شنبه هفدهم اسفند ماه نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به مصاف حریفان خود می‌روند که در مهم‌ترین دیدار این روز تراکتورسازی در خانه پذیرای پرسپولیس است.

* تراکتورسازی - پرسپولیس

دو تیم سرخپوش لیگ برتر فوتبال ایران این هفته‌ در آسیا کار بزرگی کرده‌اند و برابر حریفان متمول خود به پیروزی رسیدند. پرسپولیس در ازبکستان از سد بنیادکار گذشت، تیمی که تاکنون به هیچ تیم ایرانی نباخته بود. تراکتورسازی هم در تبریز الاهلی امارات را شکست داد، در حالی که حریف اماراتی یکی از ثروتمندترین باشگاه‌های آسیا است و در ترکیب خود از ملی‌پوش برزیلی بهره می برد.

جدال سرخ‌های آسیایی لیگ ایران می‌تواند جذاب‌ترین بازی این هفته‌ باشد و تماشاگران مشتاقی را که در هوای سرد تبریز به ورزشگاه می‌روند هیجان زده کند.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کاملا متفاوت با لیگ برتر ظاهر شده است و با دو پیروزی ارزشمند صدرنشین خود است و می‌خواهد این روند را در لیگ برتر نیز دنبال کند. هر چند که حکایت لیگ برتر بسیار متفاوت است و سطح بازی‌ها و نتیجه‌گیری تیم‌ها در آن با معیارهای آسیا منطبق نیست.

تراکتورسازی و پرسپولیس از ساعت 16:30 یکشنبه 17 اسفند ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دیدار یکدیگر می‌روند.

* نفت تهران گسترش فولاد

شاگردان علیرضا منصوریان که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا یک شکست و یک تساوی داشته اند این هفته‌ به مصاف گسترش فولاد تبریز می روند. این تیم پس از چندین هفته‌ صدرنشینی روز جمعه صدر جدول را به استقلالی‌ها واگذار کردند، اما امیدوار است با برتری برابر گسترش فولاد بار دیگر خود را در قله لیگ ببیند.

در نقطه مقابل گسترش فولاد تبریز برای جدا کردن خود از نیمه پایینی جدول نیاز مبرمی دارد که از مدعی جوان و سخت کوش قهرمانی لیگ در تهران امتیاز بگیرد. هر چند که روی کاغذ کار بسیار دشوار می‌نماید.

نفت تهران و گسترش فولاد تبریز یکشنبه هفدهم اسفند ماه از ساعت 16 در ورزشگاه تختی به دیدار یکدیگر می‌روند.

* فولاد - پیکان

سومین دیدار یکشنبه در اهواز برگزار می‌شود، جایی که فولاد میزبان پیکان تهران خواهد بود. شاگردان اسکوچیچ این هفته‌ در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در ازبکستان برابر لوکوموتیو این کشور متوقف شدند و اینک می‌خواهند در لیگ برتر با یک پیروزی خاطره تلخ آن تساوی را فراموش کنند. برای این کار فولادی‌ها باید از سد پیکان عبور کنند . تیمی که حال و روز چندان خوشی ندارد و به نظر می‌رسد حریف آسانی برای مدافع عنوان قهرمانی باشد.

پیکان با هدایت فرهاد کاظمی کاندیدای درجه اول سقوط به دسته اول است و برای امیدواری به بقا در لیگ در بازی‌های پیش‌رو باید برنده باشد.

فولاد و پیکان از ساعت 16:30 یکشنبه 17 اسفند در اهواز به مصاف هم می‌روند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین