|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه مسوولان خدمتگزار ملت هستند، گفت: دولتمردان ایران اسلامی به دنبال عزت ایران هستند و در مذاکرات هسته ای زیر بار هر توافقی نمی روند.
حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان افزود: دکتر روحانی رییس جمهوری ایران تاکید دارد که فشار و تحریم بر ایران در مذاکرات هسته ای تاثیر ندارد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از سویی به توافق با ایران در مذاکرات هسته ای نیازمند است و از سویی خوی استکباری دارد که در مسیر توافق مشکل ساز است.

وی گفت: منافع آمریکا در توافق هسته ای با ایران است زیرا ایران در منطقه و جهان دارای نفوذ زیادی است.

حجت الاسلام احمدپناهی سخنان اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در کنگره آمریکا را سخیف دانست و افزود: این سخنان نشان داد اسرائیل چقدر برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات قدرتهای دنیا با ایران اسلامی تلاش می کند.

وی ادامه داد: دشمنی نظام اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی اعتقادی است.

وی تاکید کرد: کشورهای اروپایی اگر بیش از این به فکر فشار بر ایران اسلامی باشند، از نفت و گاز ایران تحریم می شوند.

احمدپناهی با اشاره به نامگذاری 20 اسفند به عنوان روز ملی راهیان نور، اردوهای راهیان نور را یک جریان مهم فرهنگی در کشور دانست و گفت: ملت ایران به راهیان نور به عنوان سرمایه بزرگ تاریخی نگاه می کند.

امام جمعه موقت سمنان همچنین اظهار داشت: اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام اسلام ایران در آزادسازی دیپلمات ایرانی در یمن به اثبات رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین