کد خبر: ۴۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
رونمایی از جزئیات مسکن اجتماعی و بسته شدن پرونده مسکن مهر به گفته معاون وزیر راه شهرسازی و ... از جمله مهم ترین عناوین خبری این هفته به شمار می رود.
این هفته بازار مسکن بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله رونمایی از مسکن اجتماعی بعد از گذشت یک سال است.

 احیای بافت‌های فرسوده مستلزم اتخاذ سیاست‌های چند وجهی است

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: احیای بافت های فرسوده مستلزم اتخاذ سیاست‌هاي چندوجهي در حوزه عمران، خدمات و مسکن شهری و ارایة خدمات اجتماعی و اقتصادی به ساکنان این نواحی است.

پرونده مسكن مهر سال 95 بسته می‌شود

قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسكن مهر گفت: بيش از 90 درصد پروژه‌هاي مسكن مهر تا پايان سال 94 تمام مي‌شود و بقيه اين واحدها هم تا نيمه نخست سال 95 به بهره‌برداري مي‌رسد.

جبران بی‌مهری مسکن مهر با مسکن اجتماعی/ رونمایی مسکن اجتماعی بعد از گذشت یکسال

بالاخره بعد از گذشت یک سال نیم، دولت یازدهم از طرح مسکن اجتماعی که از روز اول در مورد آن صحبت می کردند و بسیاری از صاحبان مسکن مهری را که از بی مهری مسکن مهر خسته شده بودند را امیداور کرده بود امروز رونمایی می کند.

رواج فروش شهر در کشور / مدیریت سیاسی نباید در بخش‌های عمرانی دخالت کند

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر نباید در بخش‌ها و مدیریت‌های سیاسی کشور توسعه عمرانی واگذار کنیم، زیرا این موضوع باعث می‌شود میزان صدور پروانه‌های ساختمانی و فروش تراکم شهری افزایش یابد.

قیمت نهایی مسکن مهر بعد از اتمام پروژه مشخص می‌شود/ خرید و فروش مسکن مهر آزاد است

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در برنامه «اقتصاد ایران» از علی‌الحساب بودن قیمت واحدهای مسکن مهر خبر داد و گفت: قیمت نهایی این واحدها بعد از اتمام کار مشخص می‌‍‌شود و متقاضیان می‌توانند با هماهنگی بانک‌های عامل و شرکت عمران شهرهای جدید اقدام به خرید و فروش واحدهای مسکن مهر کنند.

آغاز به کار دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران

دومين نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات ايران، با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازي، سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور، سازمان استاندارد، برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و روساي اتحاديه ها و انجمن هاي مرتبط، در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران آغاز بکار کرد.

برگزاری چهارمین انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی کشور پس از چهار سال تاخیر

رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران گفت: چهارمین انتخابات اعضای هیأت مدیره نظام کاردانی کشور در 22 اسفند ماه امسال پس از چهار سال تأخیر با حضور تمامی مسئولان مربوطه برگزار می‌گردد.

45 میلیون تومان بدهید مسکن ویژه تحویل بگیرید/ برخی قصد دارند با حاشیه‌سازی امتیاز مسکن ویژه را بخرند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در صورتی که متقاضیان قسط پنجم خود را که شامل 45 میلیون تومان است پرداخت کنند، می‌توانند واحد مسکن ویژه خود را تحویل بگیرند.

متوسط عمر ساختمانها در ايران 70 سال کمتر از استاندارد

متوسط عمر ساختمانهادر ايران 70 سال کمتر از استاندارد آن است که این موضوع آسیب های بسیاری به این حوزه وارد می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین