|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۴۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
امام جمعه گناباد گفت : با وجود بی اعتمادی به قول و قرار غربیها مذاکرات هسته ای باید ادامه پیدا کند تا لااقل مردم جهان پی به حقانیت ملت ایران ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین 'حسن صادقی' در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گناباد افزود: ادامه مذاکرات هسته ای و اظهارنظرهای ضد و نقیض مقامات آمریکا از یکسو نشانگر سردرگمی طرف مقابل و از سوی دیگر نشانگر مواضع قاطع رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مقاومت و ایستادگی نمایندگان ایران در دفاع از منافع کشور است.

وی ادامه داد: در مذاکرات هسته ای چه توافق حاصل شود و یا نه آنچه که کشور را می تواند متحول کند اجرایی کردن سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است زیرا غربیها به بهانه های مختلف بر سر راه ملت ایران مانع تراشی خواهند کرد.

خطیب جمعه گناباد با اشاره به سخنرانی نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در کنگره آمریکا نیز گفت: دیکته کردن نظرات صهیونیستها به نمایندگان کنگره آمریکا استقلال آن کشور را با همه ادعاهای ابرقدرتی که دارد زیر سوال برد.

وی افزود: کمال ذلت است که نمایندگان آمریکا چون نیاز به سرمایه داران صهیونیست دارند از یک رژیم جنایتکار کودک کش حمایت می کنند.

حجت الاسلام صادقی گفت: اعتراف نتانیاهو به قدرت ایران افتخارآفرین است.

وی در ادامه خطبه ها ایام فاطمیه را یادآور شد و اظهارداشت: امید است زنان ما در حجاب و رفتار خود حضرت فاطمه(س) را بیش از پیش الگوی خود قرار دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین