|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
شبکه تلویزیونی هیسپان تی وی طی مراسمی جایزه میکروفون‌ طلایی بهترین شبکه تلویزیونی اسپانیایی زبان را دریافت کرد.
در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش، مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید و قدیم شبکه خبر با حضور دکتر جبلی معاون خبر برگزار شد، در این مراسم پیمان جبلی ضمن قدردانی از تلاش 11 ساله اردشیر زابلی‌زاده، عبدالرضا بوالی را به عنوان مدیر جدید شبکه خبر منصوب کرد.

همچنین زابلی‌‌زاده از این پس مشاور معاون خبر خواهد بود.

جبلی معاون خبر صدا و سیما در احکامی جداگانه شهرام وثوقی راد را به عنوان مدیرکل اخبار سیما و مهدی شهاب‌ تالی را به سمت مدیرکل اخبار صدا و همچنین سیدمهرداد سید مهدی را به ریاست خبرگزاری صدا و سیما منصوب کرد.

واحد مرکزی خبر با توجه به تغییرات ساختاری و مأموریت جدید، به عنوان خبرگزاری صدا و سیما فعالیت خواهد کرد.

دیگر رویداد این هفته شبکه تلویزیونی هیسپان تی وی طی مراسم جایزه میکروفون طلایی بهترین شبکه تلویزیونی بین‌المللی اسپانیایی زبان را از انجمن ملی گویندگان مکزیک دریافت کرد. این جایزه علی اجاره‌دار مدیر این شبکه اهدا شد.

سعید معدن‌کن مدیر شبکه رادیویی تهران، بر اساس نامگذاری‌های جدید گروه‌های برنامه‌ساز رادیو، علیرضا مبینی به عنوان مدیر گروه تهران و رویدادهای شبکه، عباس نعمتی به عنوان مدیر پخش و نظارت انتخاب شدند همچنین میثم فکری و مهدی رستمی به مدت یک سال به عنوان مشاور مدیر شبکه، عبدالرضا صفایی به عنوان قائم مقام مدیر شبکه و هادی ماهر به عنوان مدیر تولید و تأمین شبکه رادیویی تهران منصوب شدند.

به مناسبت ایام فاطمیه دو نمایش رادیویی "حکمت گردنبند" و "رویای مطهر" از رادیو نمایش پخش شد.

اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، محمدحسین صوفی را به عنوان دبیر این شورا انتخاب کرد.

نعمتی مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما به نمایندگی از رئیس رسانه ملی با محمدعلی کشاورز هنرمند پیشکسوت عرصه بازیگری عیادت کرد.

شبکه افق با آغاز برنامه زنده ویژه در روز 8 اسفند ساعت پنج عصر رسما افتتاح و کار خود را آغاز کرد، شبکه افق از سوم خرداد ماه امسال پخش آزمایشی خود را در تهران آغاز و از سوم دی نیز به صورت سراسری شروع به پخش کرد.

دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، مجید رجبی معمار مدیر شبکه بازار به همراه تعدادی از مدیران این شبکه تلویزیونی با حضور در لوکیشن ویژه برنامه نوروزی "مجله کشاورزی" در جریان روند تولید این برنامه قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما از همراهی این رسانه در انعکاس وسیع تصاویر راهپیمایی بزرگ مردم در روز 22 بهمن تشکر کرد.

تصویربرداری سریال طنز مهران مدیری از 29 بهمن ماه از سر گرفته شد و طبق اعلام روابط عمومی این سریال تصمیم‌گیری در خصوص شبکه و زمان پخش این سریال با نظر معاونت سیما انجام می‌شود.

همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رسانه ملی به خاطر پوشش خبری رزمایش پیامبر اعظم (ص) قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین