|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
اسلامی، با اشاره به تاثیر گذاری اقدامات فرهنگی در حوزه طراحی و پوشاک گفت:حضور طراحان نسبت به گذشته پررنگتر شده اما کمبود نقدینگی مشکلات اساسی ایجاد کرده که سایر بخش‌ها را تحت الشعاع قرار داده است.
به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، اسلامی با ابراز خرسندی از ایجاد فضای رقابت در حوزه پوشاک کشور گفت: اگر با دید مثبت نگاه کنیم، وارد کردن کالاهای خارجی باعث ایجاد رقابت می شود که به واسطه آن بازار به تکاپوی تازه ای برای زنده ماندن می افتد اما از سوی دیگر باید همان حمایت از تولید داخلی نیز انجام شود تا تولید ملی بتواند ادامه مسیر دهد.

وی افزود: کارهایی که ما تولید می کنیم مشتریان خاص خود را دارند. بخش مخاطب شناسی ما به دو دسته خاص و عام تقسیم بندی شده است که برای هر کدام طراحی هایی انجام می دهیم. ما تیم طراحی خاصی داریم که اغلب طرح ها را طبق نظرات باشگاه مشتریان با 80 هزار نفر مشتری محک می زنیم. نظرات آن ها و بازخوردها تعیین کننده تولید انبوه یا رد شدن طرح است.

این تولید کننده رعایت حق و حقوق طراحان را ضروری خواند و گفت: خریداری طرح از طراحان از جمله کارهایی است که ما در آندیا دنبال می کنیم البته در نهایت مشتریان طراحان واقعی هستند.

اسلامی گفت: باید در زمان فروش بخش عرضه جشنواره تجدید نظر کنیم زیرا اکثر افراد علاقمند هستند که با خانواده برای خرید حضور پیدا کنند در حالیکه این ساعت چنین امکانی را محدود می کند.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره مد و لباس فجر تا 16 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها ادامه دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین