|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۴۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه یکی از مشکلات ما این است که با هر تیمی بازی می‌کنیم به آن تیم شوک وارد شده گفت: بازیکنان صبا برای شکست راه آهن انگیزه زیادی دارند.
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن اظهار داشت: تیم فوتبال راه آهن در شرایط ویژه‌ای در جدول قرار دارد و بازیکنان این تیم انگیزه زیادی دارند اما تیم ما نیز به دنبال شرایط بهتری در جدول است و امیدواریم برنده بازی باشیم.

وی افزود: بازیکنان صبا برای شکست راه‌آهن انگیزه زیادی دارند و اهمیت این بازی برای ما به قدری است که حاضر شدیم برای یک بازی دوستانه به اصفهان برویم و بازیکنان ما در این هفته تمرینات پرفشار و با نشاطی را پشت سر گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم راه آهن با کادر فنی جدید در این بازی حاضر شده و به دنبال 3 امتیاز است اما این تیم را آنالیز کرده‌ایم و شناخت خوبی از حریف داریم و برای این بازی طرح و برنامه خاصی داریم.

تارتار بیان کرد: تغییر تاکتیک نیاز به زمان دارد و صبا در ادامه فصل به شرایط مناسب و ایده‌آل خود برمی گردد البته یکی از مشکلات ما این است که با هر تیمی بازی می‌کنیم به آن تیم شوک وارد شده و این هم از شانس بد ماست.

وی درباره وضعیت ایوب کلانتری عنوان کرد: کلانتری در این هفته خوب تمرین کرده و انگیزه زیادی داریم و اگر صلاح دیده شود در این بازی به میدان می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: روزبه چشمی با وجود مصدومیت خود به این بازی می‌رسد و آمبونو آچیله و جلال علی‌محمدی نیز برای این مسابقه آماده هستند و مشکل مصدومیت ندارند.

تارتار خاطرنشان کرد: حسین بادامکی در این بازی محروم است و در این فصل هنوز برای ما این اتفاق رخ نداده که در یک بازی همه نفراتمان را در اختیار داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین