|
|
امروز: پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۴۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳
در این فصل دنبال جوان‌گرایی بودیم و می‌خواهیم رتبه بهتری نسبت به فصل قبل به دست آوریم.
فرهاد پورغلامی در نشست خبری تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: 2 تیم بسیار خوب هستند و پیش‌بینی می‌شود بازی جذابی را شاهد باشیم و اگر تیم ما بتواند مانند بازی قبل با کیفیت بازی کند می‌توانیم از این دیدار دست پر برگردیم. حریف آسانی برای ذوب‌آهن نخواهیم بود و تفکرات ما مانند قبل هجومی خواهد بود و در دیدار فردا هر تیمی بتواند اشتباه کمتری داشته باشد و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند می‌تواند برنده باشد.

وی درباره اینکه سایپا در این فصل به دنبال کسب سهمیه است یا خیر، بیان کرد: روندی که تیم ما در پیش گرفته است بیشتر جوان‌گرایی است و در تفکراتمان به فکر رتبه بهتری هستیم و شاید در دوردستها به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشیم. تیم ما در نیم فصل بازیکن خاصی نگرفت و با توجه به سیاست‌های باشگاه به دنبال جوان‌گرایی بود و ما با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه تیم خوبی را تشکیل دادیم.

مربی سایپا در مورد کاوه رضایی مهاجم ذوب‌آهن گفت: کاوه رضایی برای تیم ما بسیار خوب بازی می‌کرد ولی شرایط باشگاه به گونه‌ای بود که مجبور شدیم این بازیکن را به ذوب‌آهن واگذار کنیم و برای این بازیکن جایگزین خوبی داریم و در بازی فردا برای ما بازیکن مهم نیست و شخص خاصی را برای مهار کاوه رضایی در نظر نگرفته‌ایم و تفکرات ما به گونه‌ای است که بتوانیم تمام بازیکنان ذوب‌آهن را به خوبی مهار کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین