|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: مقرر شده برای راه اندازی کتابخانه دیجیتال در اهواز کارگروهی با حضور اساتید دانشگاه چمران اهواز و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تشکیل شود.
حجت الاسلام و المسلمین لطف الله سپهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظر استاندار خوزستان بر این است که کارگروه تخصصی با مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تشکیل شود.

وی افزود: هدف از تشکیل این کارگروه استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای راه اندازی کتابخانه دیجیتال در کلانشهر اهواز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان بیان کرد: مقرر شده پس از تشکیل جلسات و بررسی موانع و ظرفیت‌های موجود خروجی این کارگروه به استاندار خوزستان اعلام شود تا با حمایت‌های وی این مرکز دیجیتالی در اهواز آغاز به کار کند.

وی هدف از ساخت کتابخانه دیجیتال در اهواز را جذب افراد مختلف جامعه به کتابخانه‌های عنوان کرد و گفت: شاخص‌های کتابخوانی در خوزستان بالا است و باید با به کارگیری ظرفیت‌ها از این شاخص‌ها برای ارتقای فرهنگ عمومی استفاده کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سپهر عنوان کرد: کتابخانه دیجیتال از ساختمان دیگر کتابخانه‌های مستقل است ولی راه اندازی این مرکز در کلانشهر اهواز بستگی به خروجی کارگروه بین دانشگاه شهید چمران اهواز واداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان دارد.

وی اظهار داشت: راه اندازی این مرکز می‌تواند زمینه جذب افراد زیادی را به کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان جذب کند چرا که یک شیوه نوین در افزایش سرانه کتابخوانی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین