|
|
امروز: شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۴۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: این استان با کمبود آب مواجه است و این کمبود با تدبیر مردم و مسئولان باید جبران شود.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز پنجشنبه پس از کاشت یک اصله نهال در آستانه روز درختکاری( 15 اسفند)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده بهینه از آب به حل بحران کم آبی استان کمک می کند و مردم و مسئولان باید به این مهم توجه کنند.

وی آموزش روش های نوین آبیاری را از وظایف مسئولان خواند و گفت: با استفاده از روش آبیاری قطره ای می توان 10 برابر به ظرفیت فضای سبز افزود و درختان را آبیاری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان درختان را ریه های زمین خواند و گفت: نفس کشیدن انسانها در گرو حیات اشجار است.

آیت الله طباطبایی نژاد به اهمیت درختکاری در اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) می فرمایند هر کس که آب و خاک داشته باشد و اظهار فقر و نداری کند، از رحمت خدا دور است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همگان را به کاشت نهال و درخت توصیه کرد و اظهار داشت: درختان ریه های زمین هستند و ما انسانها نه تنها برای نفس کشیدن بلکه برای استفاده از محصولات به درختان نیازمندیم لذا باید در این دوران خشکسالی برای حفظ درختان موجود تلاش کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین