|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
معاون اجرايي و رئيس ستاد هماهنگي سفرهاي نوروزي شركت حمل و نقل ريلي رجاء از راه اندازي قطار پنج ستاره در دوره نوروز خبر داد و گفت: خدمات سفر و فرهنگي اين قطار بسيار ممتاز و ويژه است كه در مسير مشهد راه اندازي خواهيم كرد.
فروزش افزود: اين قطار در آينده در مسيرهاي ديگر هم راه اندازي خواهد شد و براي ارتقاي کيفيت خدمات رساني در همه مسيرها تلاش مي کنيم و شعار و رسالت كاري ما بهبود مستمر كيفيت خدمات رساني به هموطنان است.

وي گفت: ناوگان ريلي مسيرهاي جنوبي هم درحال توسعه است و كيفيت خوبي دارد و ما از هيچ تلاشي براي ارتقاي کيفيت فروگذار نخواهيم كرد.

فروزش افزود: از چند ماه پيش براي ساماندهي خدمات رسانه ويژه نوروز برنامه ريزي مي کنيم و نشست هاي مختلفي برگزار شده است تا با هماهنگي کامل بتوانيم در خدمت هموطنان باشيم.

وي گفت: طرح ويژه سفرهاي نوروزي شركت رجاء از 25 اسفند آغاز مي شود و تا 5 فروردين ادامه خواهد داشت و برنامه ريزي کرديم كه موادغذايي و بسته هاي پذيرايي از شركت داراي نشان و برند معتبر و كيفيت مطلوب تهيه شود و همه فضاي داخلي و نماي بيروني قطارها را نيز بهسازي کرديم.

فروزش افزود: براي نوروز سالجاري يك و نيم ميليون صندلي ظرفيت ايجاد كرديم كه با دو هزار و 900 تردد قطار انجام خواهد شد و روزانه 145 قطار در خدمت مسافران خواهد بود.

وي تاكيد كرد: برغم افزايش هزينه ها و تردد يكسر خالي برخي قطارها امسال هيچگونه افزايش قيمت نداريم اما كيفيت را ارتقا داده ايم.

فروزش گفت: پيش فروش بليت هاي نوروزي از 5 بهمن آغاز شده است و همچنان در برخي از مسيرها ظرفيت خالي وجود دارد كه هموطنان مي توانند با برنامه ريزي سفرهاي خود از اين امكانات استفاده كنند.

هموطنان گرامي با برنامه‌ريزي مطلوب و توزيع سفر مي‌توانند به صورت غير حضوري (اينترنتي و سامانه هم‌قطار) يا از طريق نمايندگي‌هاي مجاز فروش بليت قطار در سراسر کشور بليت تهيه کنند.

سامانه اطلاع‌رساني و ارتباط با مشتريان شرکت حمل و نقل ريلي رجاء با شماره تلفن 1539 يا 55651415-021  (تماس از شهرستان) همچنين پيامک 3000139، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودي بليت، ساعت حرکت قطارها، بهاي بليت و ...، آماده دريافت نظرها و انتقاد‌هاي هم‌وطنان گرامي است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین