کد خبر: ۳۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سمنان خبر داد.
ایرج کارخائی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت صبح پنجشنبه 14 اسفندماه امسال به استان سمنان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سفر وزیر از شهرستان شاهرود آغاز می شود، گفت: نعمت زاده از فرودگاه شاهرود وارد استان سمنان می شود و پس از بازدید و بررسی مشکلات صنعت، معدن و تجارت شاهرود به شهرستان دامغان سفر می کند.

کارخائی با بیان اینکه وزیر صنعت در شهرستان شاهرود در نشست بررسی مشکلات صنایع این شهرستان شرکت خواهد کرد، عنوان کرد: نعمت زاده در دومین شهرستان در سفر به استان سمنان به شهرستان دامغان سفر می کند.

به گفته وی، وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه های متین خودرو و فولاد کویر در شهرستان دامغان بازدید خواهد داشت.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان خاطرنشان کرد: وزیر صنعت و معدن و تجارت پس از سفربه شهرستان های شاهرود و دامغان با حضور در مرکز استان سمنان ضمن بازدید از چند واحد تولیدی در سمنان در نشستی با استاندار سمنان و مدیران استانی و صنایع این استان شرکت خواهد کرد.

کارخائی افزود: افتتاح طرح توسعه شرکت کلران سمنان و بازدید از شرکت عقاب افشان تولید کننده اتوبوس های اسکانیا در سمنان از دیگر برنامه های سفر وزیر صنعت به سمنان است.

وی یاد آور شد: سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سمنان با سفر به شهرستان گرمسار و افتتاح و کلنگ زنی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرهای گرمسار و ایوانکی به پایان خواهد رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین