کد خبر: ۳۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
معاون استاندارالبرز و فرماندارویژه کرج با بیان اینکه مذاکرات هسته ای با جدیت دنبال می شود، گفت:سیاست های خارجی دولت تدبیر وامید برای ملت قهرمان ایران نویدبخش وامیدوارکننده است.
محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه درنشست شورای اداری کرج افزود: با حمایت های مقام معظم رهبری از برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر وامید ، سال خوبی پیش روی ملت مسلمان ایران است.

وی با بیان اینکه با اتکا به نیروهای جهادی و پشتوانه آنها می توان دربحث اقتصاد مقاومتی موفقیت های چشمگیری داشت، ادامه داد:بحث تنظیم بازار از موضوعات مهم سیاست داخلی است که با جدیت دنبال می شود.

معاون استاندارالبرز از دستگاه های اجرایی کرج و استان خواست درتنظیم قیمت ها و بازار بیش از پیش گام بردارند.

وی از مدیران حاضر درنشست خواست تا با هماهنگی و برنامه ریزی هرچه بیشتر زمینه را برای جلوگیری از حوادث احتمالی چهارشنبه آخرسال فراهم کنند .

فرماندار کرج با اشاره به ایام فاطمیه و تقارن آن با سال نو برحفظ شئونات اسلامی و توجه به ارزشهای اسلامی و غافل نشدن ازآنها تاکید کرد.

وی گفت: همه مدیران تابع سیاست های دولت هستندو اتحادی که امروز بین مسوولان در رده های مختلف شاهد هستیم نوید آینده ای روشن را برای نظام می دهد اما دراین بین نباید از بخش مهم فرهنگی در کشور غافل شد و با تبعیت از سیاست های نظام جمهوری اسلامی دولت را باید یاری کرد.

دراین نشست فرمانده انتظامی شهرستان کرج نیز از کاهش سه درصدی میزان سرقتها دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی اضافه کرد: افزایش 21 درصد کشفیات نوید امنیت بیشتر را در مرکز استان البرز می دهد و درسطح کشوری از لحاظ احساس امنیت از رتبه 31 به رتبه اول درسال جاری رسیدیم .

وی گفت: این توفیق درسایه همدلی اعضای شورای تامین کرج بوده و برای چهارشنبه آخر سال نیز تدابیر ویژه پیش بینی شده است .

این مسوول اضافه کرد: یکی از دغدغه ها در کلانشهرکرج وجود ترددهای بسیار خودروهای مسافران عبوری است .

دراین نشست استاندار البرز،مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نیزسخنرانی کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین