کد خبر: ۳۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
خبرنگاران اماراتی که از عقب بودن تیمشان به شدت ناراحتند پس از بیرون رفتن توپ بازیکن الاهلی از شدت عصبانیت محکم بر میز خبرنگاران کوبیدند که پس از آن خبرنگاران تبریزی که از این اقدام آنها متعجب بودند آنها را "جوگیر" دانستند.
دو تیم تراکتورسازی و الاهلی امارات از ساعت 16 به مصاف یکدیگر می روند که این دیدار حواشی در پی دارد:

*تونی اولیویرا پس از اشتباه بازیکنان تیمش به شدت عصبانی شد و بر سر آنها فریاد زد.

*پروژکتورهای ورزشگاه از دقیقه 65 روشن شد.

*هنگام پا به توپ شدن بازیکنان الاهلی تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سوت ممتد بازیکنان این تیم را زیر فشار می‌گذارند.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه 25830 نفر اعلام شد.

*خبرنگاران اماراتی که از عقب بودن تیمشان به شدت ناراحتند پس از بیرون رفتن توپ بازیکن الاهلی از شدت عصبانیت محکم بر میز خبرنگاران کوبیدند که پس از آن خبرنگاران تبریزی که از این اقدام آنها متعجب بودند آنها را "جوگیر" دانستند.

*پس از اینکه داور مسابقه از دروازه بان اماراتی خواست تا قبل از ضربه به توپ آن را به عقب تر ببرد هواداران تراکتور هم با فریادهایی از این دروازه بان خواستند تا به تصمیم داور مسابقه احترام بگذارد. داور مسابقه پس از اینکه دید این دروازه بان توپ را از محل دقیق پیگیری نمی کند با کارت زرد این بازیکن را جریمه کرد.

*هواداران تراکتور در دقایق پایانی فلشرهای تلفن های خود را روشن کردند.

*در دقایقی پایانی مصدومیت دروازه بان تراکتور دقایقی از زمان مسابقه را گرفت.

*هنگامی که تراکتورسازی پشت محوطه صاحب ضربه ایستگاهی شد هواداران تراکتور با فریادهای خود از ادینیو خواستند تا او این ضربه را بزند.

*هواداران تراکتورسازی دقایق پایانی را به صورت ایستاده به تماشای بازی پرداختند.

*تعدادی از تماشاگران قبل از پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کردند.

*پس از پایان دیدار تراکتورسازی ایران مقابل الاهلی امارات که با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت دروازه‌بان تیم الاهلی با یکی از توپ‌ جمع‌کن‌های میدان درگیری پیدا کرد و سپس درگیری‌اش را با یکی از فیلم‌برداران ادامه داد.

*وی پس از اینکه متوجه شد فیلم‌بردار تلویزیونی درگیری او با توپ جمع‌کن را ضبط کرده دوربین این فیلم‌بردار را گرفت و به صورت او کوبید.این فیلم‌بردار پس از این درگیری با آمبولانس راهی بیمارستان شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین