کد خبر: ۳۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
نشست شورای آکادمی ملی فوتبال روز چهارشنبه با حضور اعضای این آکادمی در محل آن برگزار شد.
از فدراسیون فوتبال، در این جلسه علی کفاشیان، محمد حسین علیزاده، رضا قراخانلو،فریدون معینی، الهه عرب عامری، رضا گل محمدی، دکتر مصطفی زارعی، دکتر پرهان خانلری، امیر حسین حسینی، محمدرضا ملامحمد، امید جمالی، داود پرهیزگار و برات زاده(رئیس هیات فوتبال استان خراسان شمالی) حضور داشتند.

درابتدای این نشست محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال، گزارش فعالیتهای صورت گرفته درسال 93که شامل برگزاری فستیوال ملی و بین المللی، تقدیرازمدارس فوتبال، فعالیت های صورت گرفته در مرکزهمایش سنجش آکادمی، برگزاری فستیوال در استانهای کشورو اجرای برنامه های استعدادیابی بود را به اعضای شواری آکادمی ارائه داد و در ادامه درخصوص اهداف و برنامه های آکادمی ملی فوتبال در سال 94 نکاتی را مطرح کرد.

وی درقسمتی ازگزارش خود درباره سال 94 گفت: در سال 93 برنامه های خود را تا حد توان پیش بردیم و در سال جدید قصد داریم تا فستیوال مدارس فوتبال دختران و پسران، پیگیری صدور کارت عضویت مدارس فوتبال و نظارت دقیق بر آنها، طراحی و اجرای ساماندهی صدور مجوز حرفه ای آکادمی که قسمتی از برنامه های ما است را اجرا کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این نشست گفت: از سال آینده به طور جدی برنامه های زیر ساختهای آکادمی ملی فوتبال را پیگیری می کنیم.

علی کفاشیان افزود: به دلیل برگزاری رویدادهای بسیار مهم مانند جام جهانی، جام ملتها، مسابقات قهرمانی فوتبال آقایان و بانوان در رده های سنی جوانان و نوجوانان، سال سخت و پرفشاری را با توجه به منابع مالی محدود پشت سر گذاشته ایم.

وی درادامه افزود:ازسال آینده بدون شک برای انجام ماموریتهای مهم آکادمی ملی فوتبال، برنامه این آکادمی را با جدیت پیگیری می کنیم. به خصوص بحث ساختمان نیمه کاره، زمین چمن کمپ، زیر ساختهای آکادمی را به طور کامل باید زیر نظر داشته باشیم تا مشکلات در این بخش نیز حل شود.

وی در ادامه گفت: با تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قرار شد تا پرداختی سازمان لیگ به باشگاهها ا زسال اینده با توجه به میزان فعالیت آنها در فوتبال پایه، آموزش، فعالیت آکادمی ها ، فوتبال بانوان و فعالیت های فرهنگی باشد و در نظر داریم ضمن دریافت گزارش عملکرد از باشگاهها، میزان پرداختی آنها را مشخص کنیم تا علاوه بر توجه به تیم های بزرگسال به فعالیتهای دیگر باشگاهها نیز توجه داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین