|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۳۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵
مدیر عامل خبرگراری جمهوری اسلامی (ایرنا) بر ضرورت آموزش خبرنگار بحران در کشور تاکید کرد و گفت: برای اطلاع رسانی در هنگام بروز بحران و حادثه به خبرنگار آموزش دیده نیازمندیم.
محمد خدادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید وحید قبادی دانا رییس سازمان جوانان هلال احمر از خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت آموزش رابطان خبری هلال احمر برای اطلاع رسانی دقیق تر در زمان بروز بحران گفت: در شرایط بحران جمع آوری و ارسال اطلاعات بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: همکاری مناسب بین خبرگزاری ها و سایر دستگاه ها مختلف می تواند سبب تولید، انتشار و اطلاع رسانی بهتر اخبار در شرایط مختلف شود.

خدادی در این خصوص خواستار تدوین محتوای ویژه مدیریت بحران در دانشکده خبر شد و گفت: با تدوین دروس مرتبط با مدیریت بحران و دوره های آموزشی پیوسته و مداوم برای اصحاب رسانه می توان در این زمینه به پیشرفت های بزرگی رسید.

وی در خصوص اهمیت اطلاع رسانی نیز گفت: امروز دیگر امکان موفقیت دستگاه ها بدون اینکه دغدغه اطلاع رسانی داشته باشد، وجود ندارد.

قبادی دانا نیز در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر 350 شعبه در استان های کشور دارد که در زیر مجموعه این شعبه ها کانون های مختلف سازمان جوانان هلال با عناوینی چون غنچه ها، دانش آموزی، دانشجویی، جوانان، طلاب، روستایی، عشایر و بشردوستی نهادینه شده اند.

وی افزود: با استفاده از این ظرفیت می توان در بخش اطلاع رسانی با تربیت خبرنگاران بحران فعالیت مشترک مناسبی با خبرگزاری ها و رسانه ها برقرار کرد.

در پایان این دیدار رییس سازمان جوانان هلال احمر و هیات همراه ضمن بازدید از بخش های مختلف ایرنا بازدید کردند.

در پایان این بازدید نیز قبادی دانا در یک گفت و گوی اختصاصی به سوالات خبرنگاران ایرنا پاسخ داد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین