کد خبر: ۳۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در انتقاد از سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت که تصمیم‌گیری درباره برنامه هسته‌ای ایران باید در درون کابینه این رژیم اتخاذ شوند.
آویدگور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با جروزالم پست از سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا دفاع کرد اما درعین حال تاکید کرد که تصمیم‌گیری‌های حیاتی مانند چگونگی مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران باید در درون دولت اخذ شوند.

وی دراین‌باره گفت: این یک سخنرانی بسیار مهم در واشنگتن بود اما مهمتر این است که چنین تصمیم‌گیری‌هایی باید در اورشلیم گرفته شوند.

لیبرمن در ادامه گفت: اول از همه تصور می‌کنم توقف ایران امکانپذیر است و دوم آنکه ما باید تمام گزینه‌ها را روی میز داشته باشیم.

وی درباره اختلاف میان نتانیاهو و اوباما درباره ایران گفت: این یک اختلاف موقت است. این یک تنش شخصی نیست بلکه اختلاف میان دو دولت است.

لیبرمن درپاسخ به سوالی درباره بزرگترین چالش اسرائیل گفت: بدون شک بزرگترین چالش تهدید ایران است. این چالشی نه تنها برای اسرائیل بلکه برای خاورمیانه و تمام دنیا است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه درباره مخالفت کشورهای عربی با توافق هسته‌ای ایران و تهدید تهران برای ثبات کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی مدعی شد: آنها (ایرانی‌ها) به دنبال به حاشیه راندن همسایگان ما را دارند. ما شاهد اتفاقاتی هستیم که در  لبنان، سوریه، یمن و بحرین رخ می‌دهد. باید عواقب برنامه هسته‌ای ایران را درک کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین