کد خبر: ۳۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
رییس فدراسیون فوتبال ایران، گفت: کشورهای آسیایی باید به منظور توسعه فوتبال در سطح قاره کهن، همگام باشند.
از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درخصوص جلسه ای که در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور توسعه فوتبال در کشورهای این قاره برگزار شد، تصریح کرد: در این نشست مسوولان کشورهای مختلف به منظور توسعه فوتبال مطالبی را مطرح کرده و درباره مشکلات و معضلاتی که بر سر رشد و توسعه این رشته ورزشی وجود دارد به نکاتی اشاره کردند.

وی ادامه داد: همکاری کشورها برای توسعه فوتبال در سطح آسیا باعث می شود تا بتوانیم در بخش توسعه گام های ارزشمندی برداریم.

کفاشیان با اشاره به اینکه در جلسه فوق شرایط رده بندی کشورها از سوی فدراسیون جهانی فوتبال مورد بحث قرار گرفت، توضیح داد: به مسوولان و روسای فدراسیون ها گوشزد شد که نباید فقط بحث رنکینگ در نشستها و ارائه خدمات مختلف به کشورها مطرح باشد. درست است که حضور در جام جهانی برای هر کشور مهم است اما نباید صرفا نگاه همه به حضور در جام جهانی و قرار گرفتن در بالاترین سطوح رده بندی فیفا باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: فوتسال، فوتبال ساحلی، فوتبال پایه، گسترش بخش پزشکی و همچنین فعالیتهای که در فدراسیون فوتبال هر کشور در قسمت مردان و زنان صورت می گیرد، نشان از رشد و توسعه فوتبال آن کشور دارد.

کفاشیان در ادامه گفت: در بخش بازاریابی نیز در این نشست مطالبی را مطرح کردیم که بسیار حائز اهمیت بود. در بخش بازاریابی به خاطر شرایط اقتصادی موجود در ایران، تا حدودی با مشکل مواجه هستیم که امیدوارم با رفع آن بتوان برنامه های خود را در راستای طرح و توسعه فوتبال به خوبی اجرا کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: فردا(پنجشنبه) به بحرین سفر می کنم تا در جلسه ای که با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم درباره میزبانی جام ملتها توضیحات کاملی را مطرح کنم.

وی با اشاره به اینکه میزبانی رقابتهای جام ملتهای آسیا باعث می شود تا فوتبال از هر بعدی در کشورها رشد داشته باشد، ادامه داد: 17 اسفند ماه نشست هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد و قصد دارم تا پیش از آغاز این نشست، توضیحات کاملی را در اختیار شیخ سلمان قرار دهم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین