|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۳۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش سیریک گفت: طرح ابتکاری خدا حافظ کیف برای نخستین بار دراستان در مدرسه ابتدایی دکتر نصرالله اخوی شهر کوهستک برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی اجرا شد.
محمد سالمی چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ابتکاری آموزشی در سیریک ، هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از بروز عوارض رشد و خستگی جسمانی دانش آموز، هدفمند کردن تکالیف، جلوگیری ازفراموشی و گم شدن وسایل، استفاده بهینه از کتاب ها، افزایش راندمان درسی، بالا رفتن کیفیت تدریس، ارتقای یادگیری دانش آموزان، جلوگیری از سردرگمی انجام تکالیف درسی و مشارکت والدین در بهبود کیفیت درسی دانش آموزان دانست.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح آموزشی و هوشمند کردن کلاس ها و شاداب سازی محیط کلاس ها و تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی خیرین شهر بندر کوهستک مبلغ 300 میلیون ریال به این مدرسه کمک کردند.

این مسوول یادآورشد: این طرح ابتکاری و بسیار جالب آموزشی با خلاقیت مدیر مدرسه و معلمان خوش ذوق و با مشارکت والدین و خیرین شهر بندر کوهستک با هدف کمک به ارتقای بهبود جسمی و فکری و یادگیری و محافظت از وسایل دانش آموز و سردرگمی والدین و دانش آموزان پایه اول ابتدایی اجرایی شده است.

سالمی اضافه کرد: همچنین نمایشگاه کتاب و آثار و دستاوردهای علمی فرهنگی هنری دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان با 150 اثر در قالب دوهزار و700 طرح در مدرسه دکتر اخوی شهر بندر کوهستک برای بازدید دانش آموزان و والدین به مدت یک هفته دایر شد.

11 هزار و 500 دانش آموز در 160 فضای آموزشی در شهرستان سیریک مشغول به تحصیل هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین