|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
13 نقطه قوت و 9 ضعف در آناليز ارسالي مجيد صالح براي جلسه كادر فني استقلال در آناليز دربي.


امير قلعه‌نويي معتقد است تيمش عملکرد خوبي در دربي نداشته. البته سرمربي آبي‌پوشان ضمن تشکر از شاگردان خود به اين نکته نيز اشاره داشت. «همين که استقلال نباخت، خوب است.»
البته به نظر مي‌رسد اين گفته سرمربي براي حفظ روحيه آبي‌پوشان قبل از ديدار مقابل بوريرام بود ولي اين فقط ظاهر قضيه است و در باطن قلعه‌نويي از چند بازيکن تيمش براي از دست دادن موقعيت‌ها ناراحت شده.
سرمربي آبي‌پوشان و دستيارانش صبح ديروز دور هم جمع شدند و به آناليز دربي پرداختند. بازبيني فيلم دربي همراه شد با ارسال آناليز اين ديدار توسط مجيد صالح که آن را از آمريکا ايميل کرده بود.
دستيار اول قلعه‌نوعي ديدار مقابل پرسپوليس را به طور کامل مشاهده کرد و به درخواست سرمربي تيم نقاط ضعف و قوت استقلال را به صورت 22 نکته که شامل 9 ضعف و 13 قوت مي‌شد، ليست کرد تا قلعه‌نويي متوجه شود تيمش بيشتر از اينکه بد بازي کرده خوب بوده و تاکتيک‌ها را تا حدودي درست اجرا کرده است.
اين موضوع سبب شد قلعه‌نويي عملکرد فرد به فرد آبي‌پوشان در دربي را زير ذره‌بين قرار بدهد تا مشخص شود اين 9 موردي که به عنوان نقطه ضعف بيان شده از سوي کدام آبي‌پوش بيشتر سر زده است.
در پايان جلسه آناليز، قلعه‌نويي و دستيارانش در مورد بهترين بازيکن دربي بحث و گفتگو کردند و به اين نتيجه رسيدند که آندرانيک تيموريان بخاطر دوندگي بالا و کمک به جناح راست تيم عملکرد بهتري داشته است.
نکته قابل توجه اينکه در نشست کادرفني در مورد عملکرد تمام بازيکنان حاضر در زمين بحث و گفتگو شد به جز آرش برهاني. به نظر مي‌رسيد کادر فني اعتقاد داشتند او کار خاصي در زمين انجام نداده که بشود روي بازي او صحبت کنند.
در اين نشست عملکرد نوري، منتظري، نکونام و صادقي هم مورد تمجيد قلعه‌نويي قرار گرفت و قرار شد دليل افت قاضي در دربي هم در جلسات آينده مورد بررسي قرار بگيرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
خدايش آندو بهتر از همه بود. راستي دم مجيد صالح هم گرم. خيلي كار آناليزش درسته
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین