|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۳۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
شاگردان حمید درخشان با برتری مقابل تیم بنیادکار همچنان در رده نخست گروه اول لیگ قهرمانان آسیا باقی ماندند.
این تیم که هفته گذشته با نتیجه درخشان 3 بر صفر تیم لخویای قطر را در تهران از پیش رو برداشته بود، امروز (سه شنبه) در ادامه برگزاری رقابت های هفته دوم این لیگ در ورزشگاه خانگی بنیادکار ازبکستان به میدان رفت و این تیم را نیز شکست داد. در این دیدار که با نتیجه یک برصفر به پایان رسید، محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی برای این تیم گلزنی کرد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه را برای تیمش به ارمغان آورد.

دقایق ابتدایی نیمه نخست بازیکنان تیم بنیادکار بازی را هجومی آغاز کردند و بازیکنان پرسپولیس احتیاط را دردستور کار داشته و به ارزیابی حریف پرداختند.

رفته رفته سرخ های تهرانی بر بازی مسلط شده و با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دروازه حریف نزدیک شدند، در دقیقه 15 شوت سنگین و سرکش فرناندو گابریل دروازه تیم بینادکار را با خطر جدی مواجه کرد.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس که چشم به ضد حملات داشتند از سوی مهدی طارمی در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که با خطای مدافع بنیادکار اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شد.

در این صحنه که در دقیقه 18 اتفاق افتاد، ارسال زیبای محمد نوری به محوطه جریمه و پاس روبه بیرون امید عالیشاه به طارمی او را در موقعیت گلزنی قرار داد که با خطای مدافع تیم فوتبال بنیادکار این بازیکن در محوطه جریمه سرنگون و داور اعلام ضربه پنالتی کرد که محمد نوری کاپیتان پرسپولیس پشت این ضربه ایستاد و با شوتی دقیق که برخلاف حرکت دروازه بان تیم بنیادکار زده شد، در دقیقه 20 پرسپولیس را از حریف پیش انداخت.

ادامه مسابقه از سوی دو تیم متعادل دنبال شد و هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که با بی دقتی از دست رفت.

نیمه دوم همانطور که انتظار می رفت با خیمه بازیکنان بنیادکار در نیمه زمین پرسپولیس آغاز شد و بازیکنان کناری این تیم با ارسال های خطرناک از گوشه ها مهاجمان خود را درموقعیت گلزنی قرار دادند که این فرصت ها با درخشش سوشا مکانی و هوشیاری مدافعان از این تیم گرفته شد.

سنگربان پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان این میدان بود دو بار با کلین شیت های مناسب فرصت های گلزنی را مهاجمان بنیادکار گرفت.

این دیدار تا پایان به همین منوال گذشت و پرسپولیس سه امتیاز دیگر را از آن خود کرد و با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی گروه یک باقی ماند.

قضاوت این دیدار برعهده کیم دونگ جین کره ای بود.

او به محمد نوری کاپیتان پرسپولیس کارت زرد نشان داد و این بازیکن را جریمه کرد.

این نتایج در حالی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به دست می آید که این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران موفق ظاهر نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین