|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۸
ماموران حراست دانشگاه شهید باهنر کرمان از ورود خبرنگاران به داخل دانشگاه برای پوشش خبری مناظره اکبر اعلمی و محمدحسن قدیری ابیانه جلوگیری کردند.
مناظره اکبر اعلمی نماینده پیشین مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک ساعت 14 سه شنبه به دعوت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در تالار اندیشه این دانشگاه آغاز شد.

دعوت نامه این برنامه توسط جامعه اسلامی دانشجویان روز گذشته - دوشنبه - به رسانه ها از جمله ایرنا ایمیل و برای حضور خبرنگاران در مناظره با برگزارکنندگان هماهنگ شده بود.

خبرنگاران وقتی امروز برای پوشش خبری این مناظره به دانشگاه شهید باهنر رفتند با ممانعت ماموران حراست درب دانشگاه مواجه شدند.

این افراد ضمن جلوگیری از ورود خبرنگاران به داخل دانشگاه اظهار کردند قرار نیست هیچ خبرنگاری وارد دانشگاه و محل برنامه شود.

پیگیری های خبرنگار ایرنا برای یافتن علت جلوگیری از ورود خبرنگار به تالار اندیشه تا روابط عمومی و حراست دانشگاه پیش رفت و محور پاسخ ها این بود که جامعه اسلامی دانشجویان برای پوشش خبری و دعوت از خبرنگار با این ادارات هماهنگ نکرده و حراست دانشگاه نیز طبق ضوابط عمل کرده است.

خبرنگاران ایرنا بنا بر رسالت حرفه ای خود حدود یک ساعت پس از شروع برنامه پشت درب اصلی دانشگاه ماندند اما مانند بقیه مجوز حضور نیافتند.

این مناظره با موضوع آرمان های انقلاب برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین