|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
خانواده عسگری به خاطر سال‌ها فداکاری در نگهداری از پسر کرو لال گمشده ، مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.
پسری کرو لال که در اصفهان گمشده بود،‌ پس از 12 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت و در این مدت خانواده عسگری بودند که از او مراقبت کردند.

این پسر که در آن زمان 23 سال سن داشت در منطقه سمیرم در اردبیهشت ماه سال 81 به دلیل بی‌احتیاطی در شهر گم شد. خودش هم نمی‌داند که چطور توسط یک راننده ناشناس سر از کمربندی سلماس درآورد و آنجا سردرگم بود تا اینکه مدیر یک غذا خوری به نام محمد عسگری او را دید که با لباس‌های نامناسبی در خیابان پرسه می‌زند.

عسگری پیش پسر جوان رفت و متوجه شد او کرو لال است و از شدت آشفتگی او فهمید گم شده و راه خانه‌اش را بلد نیست. بنابراین عسگری با همکاری برادر خود و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی فرمانداری، نیروی انتظامی و اداره ثبت، نگهداری از پسر گمشده را بر عهده گرفت.

پدر این فرد گمشده گفت: پس از اینکه پسرم گم شد، همه جا را برای یافتنش گشتیم ولی بی‌نتیجه بود تا اینکه از طریق نیروی انتظامی متوجه شدیم،‌ افرادی مردی را با مشخصات فرزندمان در سلماس دیده اند.

وی اظهارکرد: به دنبال این موضوع سریعا خودمان را به سلماس رساندیم و با چاپ عکس فرزندم و چسباندن روی دیوار‌ها در مناطق مختلف شهر منتظر شنیدن خبر خوشی نشستیم تا اینکه روز گذشته خبر دادند فرزندم پیدا شده و تا کنون پیش خانواده‌ای متدین پرورش یافته است.

اکنون پسر کرو لال که 35 سال سن دارد، به آغوش خانواده‌اش بازگشت و مسئولان قضایی، انتظامی و شهری سلماس نیز از امانت داری و فداکاری خانواده عسگری از این پسر کرو لال به مدت 12 سال ،‌ تشکر کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین