|
|
امروز: جمعه ۰۲ آذر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۳۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
سرپرست معاونت شرکت بهره برداری از مترو ضمن بازدید از غرفه‌های جشنواره مد و لباس گفت: با عمده تبلیغات جشنواره چهارم مد و لباس بر دوش مترو بوده است.
محمد صائبی، سرپرست معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری مترو در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در لحظه ورود به نمایشگاه بین‌المللی و محیط جشنواره به خاطر تبلیغات از ما تشکر کردند، چون امسال نسبت به سال گذشته عمده تبلیغات جشنواره مد و لباس فجر بر عهده شرکت مترو است.

وی افزود: طی همکاری با مجید قبادی تبلیغات زیادی برای جشنواره صورت گرفت، این تبلیغات در محیط مترو و تلویزیون‌های مترو رخ داد و در محل جشنواره هم غرفه داریم تا ارتباط دو سویه شود.

صائبی، بیان کرد: این شعار ماست که مترو ویترین نظام است و اتفاقات نظام اسلامی باید برای مردم نمایان شود. ما تمام تبلیغات از جمله همین جشنواره را در داخل واگن‌ها، ایستگاه‌ها و محیط مترو به طور گسترده داشته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: لباس فرم برای کارمندان و کارکنان مترو هم مثل بانک‌ها و ارگان‌های دیگر در نظر گرفته شده  است، چون موضوع مهمی است؛ مترو جزء صنعت است، لباس تعریف شده صنعت مترو هم برای هر پرسنل تهیه شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین