|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
يك منبع موثق در باشگاه پرسپوليس گفت: «اگر در نيم‌فصل بتوانيم حدادي‌فر را هم بگيريم مشکلمان تا حد بسياري حل مي‌شود. حدادي‌فر بازيکن مورد نظر علي دايي هم هست.»




به گفته بسياري از کارشناسان يکي از مشکلات عمده پرسپوليس در خط مياني است؛ جايي که خيلي‌ها مي‌گويند محمد نوري نتوانسته انتظارات را برآورده کند ولي خود علي دايي بيشتر از نوري از عملکرد ديگر هافبک‌هاي تيمش شاکي است.
او عقيده دارد دهنوي و به خصوص حقيقي اصلا نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند. دايي چند جا گفته اگر به من بود پول فلاني و فلاني را مي‌دادم که بروند و به جاي آن‌ها 2 هافبک درست و حسابي مي‌آوردم! اما اين هافبک‌هاي درست و حسابي کجا هستند که دايي آن‌ها را بياورد؟!
اين روزها استقلال و سپاهان هم با کمبود هافبک به خصوص هافبک هجومي و بازيساز مواجه هستند چون هيچ کدامشان مجتبي جباري را ندارند! قلعه‌نويي بارها و بارها گفته تيمم يک مجتبي جباري ندارد و جالب اين‌که خود جباري هم هوس کرده که فعلا فوتبال بازي نکند و به تجارت بپردازد!
حال اين‌که علي دايي کدام هافبک را مي‌خواهد جانشين بازيکنانش کند سوالي است که يکي از نزديکان پرسپوليس اين‌گونه به آن پاسخ مي‌دهد: «ما ابتداي فصل قاسم حدادي‌فر و پيام صادقيان را مي‌خواستيم که ذوب‌آهن تنها با جدايي يکي از آن‌ها موافقت کرد. اگر در نيم‌فصل بتوانيم حدادي‌فر را هم بگيريم مشکلمان تا حد بسياري حل مي‌شود. حدادي‌فر بازيکن مورد نظر علي دايي هم هست.»
محمد نوري از بازيکنان اصلي دايي است که ارتباط خوبي با او دارد ولي امسال نسبت به گذشته افت کرده است؛ با اين حال دايي اميدوار است او به شرايط ايده‌آل خود برگردد.
با آمدن خلعتبري پرسپوليس نياز به هافبک‌هايي دارد که بتوانند بازيسازي کنند. از طرفي دايي عقيده دارد فشار روي سيدجلال و ساير مدافعان خيلي زياد است و يک هافبک دفاعي خوب مي‌تواند اين مشکل را حل کند.
البته رويانيان امسال پول زيادي صرف جذب هافبک‌ها کرد اما تيمش هنوز در مرکز ميدان مشکلاتي دارد که حل نشده است. زماني که خود دايي فوتبال بازي مي‌کرد هافبک‌هايي چون باقري، استيلي و... پشت سرش بودند و در تيم ملي زرينچه، شاهرودي، ميناوند و... بازي مي‌کردند اما حالا او در پرسپوليس با وجود خريدهاي پر سر و صدا مشکلات عديده‌اي دارد که حل کردن آن‌ها به اين راحتي‌ها نيست.
منبع: خبر ورزشي

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین