|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۳
کد خبر: ۳۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
معاون نخست وزیر و وزیر تجارت، گردشگری و مخابرات صربستان روز دوشنبه در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد بر بهبود روابط اقتصادی بین صربستان و ایران بخصوص در زمینه های کشاورزی، ساختمان سازی و گردشگری تاکید کرد.
از سفارت ایران در بلگراد، راسیم لیاییچ و مجید فهیم پور در این دیدار به وجود امکانات زیاد برای توسعه و افزایش سطح مبادلات کالا بین ایران و صربستان اشاره و به پیشرفت این همکاری ها در زمینه های مختلف اقتصادی تاکید کردند.

وزیر تجارت، جهانگردی و مخابرات صربستان همچنین با اشاره به کیفیت تولیدات کشاورزی و صنایع غذایی صربستان گسترش همکاری های دو جانبه بین بلگراد و تهران را بخصوص در این زمینه ها امکان پذیر دانست.

معاون نخست وزیر صربستان با توجه به اعتبار و شهرت شرکت های ساختمان سازی این کشور در بازار ایران به گسترش امکانات همکاری ها بین صربستان و جمهوری اسلامی ایران در این عرصه ها اشاره کرد.

لیاییچ همچنین در باره امکانات بهبود همکاری های دو جانبه در زمینه گردشگری گفت و گو کرد.

خاطر نشان می شود که ایران برای دومین بار متوالی در سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی جهانگردی بلگراد که از 30 بهمن تا سوم اسفند ماه امسال برگزار شد، شرکت فعال داشت و مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین