|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۳۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
مدیرعامل باشگاه پاس همدان از مسوولان فدراسیون فوتبال خواست تا نظارت دقیق بر بازی های پایان لیگ دسته یک فوتبال کشور صورت بگیرد.
'بهرام یدی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون حساسیت بازی ها به اوج رسیده است و چهره تیم های مدعی صعود در گروه ب لیگ دسته یک در دو هفته آینده مشخص خواهد شد و بر این اساس از مسوولان فدراسیون بویژه کمیته داوری انتظار داریم با دقت بیشتری به مسابقات توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: اشتباهات داوری چه بسا تلاش یک فصل تیمی را نابود کند و براین اساس انتخاب داوران شایسته با عملکرد مطلوب در فصل جاری می تواند ضمن کاهش تنش ها در مسابقات، عدالت را در بین تیم های مدعی به اجرا بگذارد.

یدی خاطرنشان کرد: ما می دانیم مسوولان فدراسیون در حد توان در نظارت بر سلامت مسابقات نقش مهم را ایفا می کنند بنابراین این انتظار هم می رود که در این شرایط حساس در دقت عمل در انتخاب داوران اصلح و نیز شرایط بازی ها کوتاهی نشود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پاس همدان در حساس ترین وضعیت ممکن در کورس مدعیان قرار دارد، گفت: دو بازی سرنوشت ساز مقابل نفت در آبادان و مس رفسنجان در همدان داریم که امیدوارم تیمی که شایسته پیروزی است، به هدف خود برسد.

وی بیان کرد: پاس امسال عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده است و امیدوارم این فرصت برای تیمی که قهرمانی آسیا را یدک می کشد، فراهم شود.

وی یادآور شد: حیف است تیمی که ریشه دار و از افتخارات فوتبال ایران در آسیا است در لیگ یک بماند و باید تلاش کنیم پاس را به جایگاهش اصلی که خواسته مسوولان استان است، برسانیم.

تیم پاس همدان هم اکنون با دو امتیاز اختلاف با صدرنشین گروه ب لیگ دسته یک فوتبال کشور، در جایگاه سوم جدول قرار گرفته است.

پاسی ها شنبه آینده در هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور میهمان نفت آبادان هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین