|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۳۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم نامگذاری همه اماکن آموزشی به نام های مبارک شهدا گفت: وصیت‌ و زندگینامه شهدا بر سر درب فضاهای آموزشی نصب شود.
حمیدرضا کفاش امروز در آئین نام‌گذاری هفت ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به نام‌های هفت شهید شاغل در این اداره کل اظهار داشت: باید سیره و روش زندگی شهدای فرهنگی، سرلوحه و نصب‌العین فرهنگیان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، در واقع، عامل نگهدارنده انقلاب اسلامی است افزود: ملت و انقلابی که شهید داشته باشد؛ اگر یاد شهدای آن زنده نگه داشته شود، همیچ‌گاه شکست نخواهد خورد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و توجه ویژه رئیس جمهوری به تکریم مقام شامخ شهدا تصریح کرد: اقدام اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در نامگذاری این اماکن به نام شهدا، نشان از عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور درباره لزوم تکریم شهدای والامقام است.

کفاش با اشاره توصیه‌های مقام معظم رهبری به اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی تصریح کرد: توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری در این زمینه مبنی بر اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و الگوبرداری از سیره و رو زندگی آنان باید نصب‌العین جامعه قرار گیرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در طول حیات با برکت خود؛ چه در زمان ریاست جمهوری و چه در حال حاضر با وجود مشغله عظیم خود، همواره دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را در برنامه داشته اند و این مهم درسی برای همه ما است.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، رئیس جمهور نیز با وجود مشغله فراوان خود، پنج‌شنبه‌های هر هفته را به دیدار با خانواده معظم شهدا اختصاص داده است.

کفاش گفت: نامگذاری ساختمان‌های اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به نام شهیدان حرکتی بزرگ برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است .

وی گفت: این اقدام آموزش و پرورش در ظاهر یک نامگذاری اما در حقیقت آغاز یک حرکت بزرگ برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین