|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
مدیر عامل شرکت راه‌ آهن تهران و حومه گفت: ایستگاه در خط سه که بزرگترین خط مترو که به ایستگاه رسیده است از جنوب غرب به شمال شرق به طور 37 کیلومتر می‌باشد.
هابیل درویشی مدیر عامل شرکت راه آهن تهران و حومه در مراسم افتتاحیه ایستگاه‌های مترو میدان ولیعصر و شهرک شریعتی که صبح امروز انجام شد، با اشاره به ایستگاه میدان ولیعصر که بزرگترین ایستگاه خاورمیانه است، اظهار کرد: این ایستگاه که 45 هزار متر مربع و در هفت طبقه ساختمان است، همچنین ایستگاه شهرک شریعتی در جنوب تهران روبروی پارک ولایت در 11 هزار متر مربع ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ما هم اکنون ایستگاه بدون پله برقی نداریم و این دو ایستگاه جز اولین ایستگاه‌هایی هستند، در اینکه پله برقی آن‌ها همزمان با ایستگاه افتتاح می‌شوند.

درویشی تصریح کرد: بزرگترین کار عمرانی ساخت 500 متر تونل است که در کیلومتر ریل گذاری شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت راه آهن متروی تهران و حومه با بیان این مطلب که اواسط سال 95 پرونده خطوط مترو بسته می‌شود، افزود: همزمان با تجربیات 18 ماهه در شهریور سال 95 خط 6 مترو به پایان می‌رسد و در این راستا 50 میلیون درصد هزینه را دولت پرداخت می‌کند و ده میلیون سفر و جابجایی با مترو صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: ما به دولت مدارک را ارائه می‌دهیم و واقعا توانایی این را داریم که تا اواسط سال 95 پرونده مترو با ده میلیون سفر بسته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین