|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
کد خبر: ۳۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
برای اولین بار، پنج شرکت ایرانی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همراه اول، تحت عنوان "نوآوری موبایل ایران" در بخش نمایشگاهی کنگره جهانی موبایل(MWC۲۰۱۵) حضور یافتند.
صبح امروز (دوشنبه 11 اسفندماه) کنگره جهانی موبایل (2015MWC) که «غرفه نوآوری موبایل ایران» نیز در بخش نمایشگاهی آن حضور دارد، آغاز به کار کرد.

در این کنگره چند شرکت ایرانی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه تلفن همراه در معرض دید بازدید کنندگانی از سراسر جهان قرار می دهند.

غرفه نوآوری موبایل ایران، با نظارت و مدیریت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت مالی و اجرایی همراه اول تدارک دیده شده است.

شرکت‌های "نقش اول کیفیت" ارائه دهنده خدمات مدیریت شده مخابراتی، "بهپرداز جهان" تولید کننده نرم‌افزارهای سفارش مشتری در حوزه تلفن همراه و "جیرینگ" ارائه دهنده خدمات مالی همراه و شرکت‌های "مپفا" و "مکتب خونه" ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده که همگی از شرکت‌های همکار اپراتورهای تلفن همراه کشور هستند، آخرین نوآوری‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه تلفن همراه به بازدیدکنندگان بین‌المللی این نمایشگاه عرضه می‌دارند.

کنگره جهانی موبایل که بزرگترین نمایشگاه صنعت موبایل در جهان است، امسال از 11 تا 14 اسفندماه (2 تا 5 مارس) با حضور 1900 شرکت از 37 کشور در 98000 متر مربع فضای نمایشگاهی در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین