|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۳۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
رئیس کمیته مسابقات گفت: باید بگویم که لغو دیدار پرسپولیس امکان پذیر نخواهد بود.
غلامرضا بهروان پس از جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و در خصوص وضعیت مالی باشگاهها و چگونگی در آمد زایی آن‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت، همچنین در مورد اینکه این درآمدها به چه شکل مصرف شده است صحبت هایی انجام شد. باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور و باشگاه‌هایمان رئیس سازمان لیگ نیز در مورد بحث اقتصاد مقاومتی و مسائل دیگر صحبت  کرده و برنامه‌های مالی تیم‌ها در فصل آینده هم مورد بررسی قرار گرفت و این انتظار می‌رود که باشگاهها به ثبات لازم دست پیدا کنند و برخی برنامه‌ها که مربوط به ارتباط اسپانسر در سازمان لیگ است نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی در خصوص تفاهم با تیم‌ امید عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که با تیم ملی امید تفاهم داشته باشیم اما دوستان ما در تیم امید هر روز یک برنامه ارائه می‌دهند و تغییر برنامه‌های زیادی در این اواخر داشته‌اند و به سهم خودم از کاشانی کادر فنی و بازیکنان باشگاه‌ها تشکر می‌کنم اما اینکه انتظار داشته باشند که مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر را برگزار نکنیم این به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود چرا که ما در ابتدای سال با کی‌روش تفاهم کردیم و طبق همان برنامه پیش رفتیم اما در تیم امید خواسته‌ها تغییر کرد و برنامه‌ها عوض شد.

بهروان با اشاره به وجود 5پاکت پیشنهادی برای سامانه تلفن همراه عنوان کرد: 5شرکت در این مزایده شرکت کردند و پاکت‌ها باز شد و قرار شد که کار گروهی تعیین شده در خصوص وضعیت این شرکت‌ها مطالعات لازم را انجام دهند و در این کارگروه خود من، ساکت  و حمیسی حضور داریم که ظرف چند روز آینده در این مورد بررسی خواهیم کرد. باید بگویم در این مزایده بحث مالی مطرح نیست.

وی در مورد درخواست پرسپولیس مبنی بر لغو دیدار نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: باید بگویم چنین موضوعی امکان پذیر نخواهد بود، تیم‌هایی که بیش از 3بازیکن در تیم امید دارند، بازی‌هایشان جابجا شد اما سایر تیم‌ها همکاری لازم را داشته باشند و بازیهایشان سر برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد. نکته قابل توجه این که ما فقط بازی‌های امید را نداریم بلکه 4نماینده‌ ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و بازی‌های آن‌ها را در آسیا نمی‌توانیم تغییر دهیم.

رئیس کمیته مسابقات بیان کرد: برنامه بازی‌های هفته بیست و سوم تیم‌های ملوان و سایپا، سپاهان و پدیده، پیکان و ذوب آهن تغییرخواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین