|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۳۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
بازدید نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون انرژی مجلس از مراکز تولید نفت و گاز و همچنین ارائه اطلاعات فراوان از سوی وزارت نفت سبب شد آنها با پیشنهادهای وزارت نفت برای سال ٩٤ موافقت کنند.
معاون وزیر نفت گفت: شرکت ملی نفت ایران بر اساس لایحه بودجه سال ٩٤ برای پرداخت بدهیهای خود دو سال مهلت دارد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP )،منصور معظمی با اشاره به این که خوشبختانه نمایندگان مجلس با پیشنهادهای ارائه شده از سوی وزارت نفت در لایحه بودجه سال ٩٤ موافقت کردند، افزود: در لایحه بودجه سال ١٣٩٤ نمایندگان مجلس با اختصاص ٤,٨ میلیارد دلار از محل صندوق توسعه برای طرحها با تاکید بر میدانهای مشترک، انتشار پنج هزارمیلیارد  تومان اوراق مشارکت و استمهال بدهیهای شرکت ملی نفت ایران به مدت ٢ سال موافقت شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت به مذاکرات فشرده و گسترده وزارت نفت با نمایندگان در طول بررسی لایحه بودجه ٩٤ در کمیسیونها و کمیسیون تلفیق مجلس اشاره کرد و گفت: بازدید نمایندگان کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون انرژی مجلس از مراکز تولید نفت و گاز و همچنین ارائه اطلاعات فراوان از سوی وزارت نفت سبب شد آنها با پیشنهادهای وزارت نفت برای سال ٩٤ موافقت کنند.

بنا براین گزارش، حجم کل بودجه سال ۹۴ کشور  بیش از ۸۳۷ هزار و ۹۰۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این رقم، بیش از ۲۶۷ هزار و ۳۵۷ میلیارد تومان سقف بودجه عمومی دولت (هزینه های جاری و طرحهای عمرانی) است.
 

   

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین