|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۳۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
عملیات اجرایی ساخت سایت دو منظوره امدادی و امداد هوایی در سمنان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در سمنان آغاز شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت سایت دومنظوره امدادی وامداد هوایی در سمنان اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث پایگاه امداد و نجات هوایی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در کیلومتر 10 محور سرخه به سمنان آغاز شد.

حسن شکرالهی افزود: بر این اساس در فاز نخست احداث، آشیانه بالگرد پایگاه امداد هوایی و در مرحله بعد باند فرود ویژه بالگرد راه‌اندازی خواهد شد.

به گفته وی، این پایگاه امداد هوایی در زمینی به مساحت 10 هکتار در نظر گرفته‌شده است که آشیانه بالگرد آن مساحت دو هزار و 100 مترمربع دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: اعتبار ساخت این پایگاه امداد هوایی 27 میلیارد و 500 میلیون ریال است که شامل بخش‌هایی مانند فضای امدادی، آموزشی، اداری، پد و باند، کمپ موقت، انبار است.

به گزارش تسنیم، این پایگاه دارای آشیانه به مساحت 2هزار و 100مترمربع فضای امدادی آموزشی، 500مترمربع فضای اداری، یک هزار و 500 مترمربع پد و باند، 9هزار و 750مترمربع، سه سوله هرکدام به مساحت 720مترمربع، واحد آنست به مساحت 240مترمربع کمپ موقت به مساحت 832 مترمربع، ساختمان نقلیه به مساحت 2هزار و 100مترمربع و پارکینگ اداری به مساحت 620مترمربع خواهد بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین