|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۸
کد خبر: ۳۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: دولت تدبیر و امید و مسوولان استان کرمانشاه از انتقاد استقبال می کنند و آن را موجب شکوفایی هرچه بیشتر و اصلاح نقاط ضعف می دانند اما تخریب را نمی پذیریم و در مقابل آن خواهیم ایستاد.
کرم محمدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری افزود: همه چیز ما مرهون خون پاک شهداست و آنان بودند که با اهدای خون خود آرامش را به ما هدیه کردند وهر چه برای زنده نگه داشتن یاد و نام آنان و تکریم خانواده شهدا انجام دهیم نتوانسته ایم حتی گوشه ای از زحمات آنان را جبران کنیم.

وی گفت: عظمت نام شهدا آنقدر بالاست که حتی مخالفین سیاسی جمهوری اسلامی و معاندان نیز جرات توهین به مقام شامخ آنان را ندارند و همواره با احترام از شهدا یاد می کنند چرا که در صورت کوچکترین توهینی به ساحت شهدا از سوی مردم بیش از پیش طرد خواهند شد.

وی با اشاره به برپایی کنگره شهدای گرانقدر در آینده نزدیک در اسلام آباد گفت: تمامی ارگان ها وظیفه دارند در این زمینه کمک کنند و با اطلاع رسانی عمومی به برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم کمک نمایند.

فرماندار اسلام آباد از مدیران خواست در ایام عید با هماهنگی فرماندار از شهرستان خارج شوند و حتما جانشین خود را به فرمانداری معرفی نمایند و به منظور استقبال هرچه مناسب تر از مهمانان نوروزی تمامی اقدامات و وظایف لازم را انجام دهند.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین