|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۳۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کيش گفت: برای نخستين بار در کشور هتل کروز در جزيره کيش راه‌اندازی خواهد شد.
به نقل از شبكه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا)، محمد محب خدايي از ورود يک گروه سرمايه گذار عماني در زمينه هتلداري به جزيره کيش خبر داد و گفت: اين سرمايه گذاران خواستار سرمايه گذاري در زمينه هتلداري در اين جزيره هستند.

به گفته محمد محب خدايي؛ آنها قصد دارند يک کشتي کروز 250 اتاقه را وارد آبهاي کيش کنند.

وي اظهار داشت: با پهلو دهي و استقرار اين کشتي در ساحل جزيره از اين کشتي به عنوان يک هتل لوکس پنج ستاره بهره برداري خواهد شد.

محب خدايي خاطرنشان کرد: ظرفيت ورود چنين شناوري براي تبديل به هتل در جزيره کيش وجود دارد و طرح آنها مورد موافقت قرار گرفت.

معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش تاكيد کرد: تا کنون چندين جلسه با اين سرمايه گذاران عماني در خصوص هتل کروز برگزار شده است.

خدايي درباره زمان ورود اين کروز براي تبديل شدن به هتل گفت: به زودي شاهد افتتاح اين هتل کروز در کيش خواهيم بود.

وي افزود: در صورت راه اندازي اين هتل بدون شک گردشگري دريايي در جزيره کيش بيش از پيش رونق خواهد گرفت و پيش بيني مي شود استقبال گردشگران داخلي و خارجي از خدمات گردشگري و اقامتي اين هتل چشمگير باشد.

محب خدايي يادآور شد: اين هتل کروز علاوه بر ارائه خدمات اقامتي و پذيرايي به گردشگران به يک المان گردشگري دريايي در جزيره تبديل خواهد شد.

اين مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کيش تاکيد کرد: اين هتل کروز براي گردشگراني که از خدمات اقامتي آن استفاده نکنند نيز جذاب خواهد بود.

وي بر لزوم گسترش امکانات گردشگري درياي در جزيره کيش به عنوان طرح نمونه گردشگري کشور تاکيد کرد و گفت: از مهم ترين اهداف سازمان منطقه آزاد کيش توسعه گردشگري است که تمام تلاش ها براي تحقق آن انجام مي شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین