|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۳۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
سرمربی تیم وزنه برداری نیروی زمینی گفت: به نظر من اگر علی مرادی رئیس فدراسیون شود وضعیت این رشته بهتر و بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
مدد نصیری‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: علی مرادی بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون وزنه برداری است زیرا هم مدیر کاربلد و لایقی است و هم اینکه بسیاری از قهرمانی ها را در زمان مدیریت علی مرادی به دست آوریم.

وی در خصوص وضعیت تیم جوانان نیروی زمینی برای شرکت در فینال لیگ جوانان گفت: تیم وضعیت مناسبی دارد و وزنه برداری تمرین‌های خوبی انجام می‌دهند و مصدومی هم برای رقابت فینال نداریم.

نصیری نیا در مورد پیش بینی‌اش از فینال مسابقات لیگ وزنه برداری جوانان بیان کرد: مسابقات قابل پیش بینی نیست و نتایج ما بستگی به شرایط موجود در مسابقه دارد، تیم‌های ملی حفاری و نفت حریف سرسختی نیستند و تنها عقاب نیروی هوایی تیم شاخصی است اما ما تمام تلاشمان را برای کسب مقام اولی انجام می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملکرد وزنه بردارانم راضی هستم و ما تنها 4 امتیاز با تیم عقاب نیروی هوایی اختلاف داریم که سعی می‌کنیم این اختلاف امتیاز را جبران کنیم. اردوهای قزوین و مشهد نیز آمادگی وزنه برداران نیروی زمینی را بیشتر کرده است و امیدواریم بتوانیم مقام اول را از آن خود کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین