|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
مدیرکل دفتر امور روستاییان و عشایر استانداری اردبیل گفت: مالیات بر ارزش افزوده دوباره به روستاییان برمی گردد.
اکبر طوبی روز یکشنبه در کلاس آموزشی نحوه گرفتن مالیات بر ارزش افزوده بیان کرد: مالیات بر ارزش افزوده نوعی مالیات غیرمستقیم است که از مصرف کنندگان دریافت می شود، دریافت این مالیات در روستاها می تواند زمینه آبادانی و عمرانی آنها را فراهم کند چرا که دوباره در خود این روستاها هزینه می شود.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران باید روستاییان را در این زمینه توجیه کنند، افزود: مالیات بر ارزش افزوده در زمان رونق تولید و مصرف محقق می شود و از این رو دهیاران باید نسبت به تشویق مردم و به خصوص سرمایه داران برای سرمایه گذاری و تولید اقدام کنند.

طوبی گفت: دفتر امور روستایی با هماهنگی فرمانداران و بخشداران از طرح های تولیدی و سرمایه گذاری به خصوص در قالب تعاونی ها حمایت ویژه می کند و این مجموعه ها می توانند از وام های کم بهره استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور روستاییان و عشایر استانداری اردبیل عنوان کرد: مالیات بر ارزش افزوده که از سال 1387 در کشور ما به اجرا درآمده، در بیش از 140 کشور جهان اجرا می شود و هر کشوری که از اجرای این قانون امتناع کند، از پیوستن به سازمان تجارت جهانی محروم خواهد شد و به منظور پیوستن به فرآیند جهانی شدن، این قانون لازم الاجراست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین