|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۳۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
جوهارت دروازه‌بان باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که تیمش نمی‌تواند کوچکترین اشتباهی را دیگر انجام دهد.
جوهارت دروازه‌بان باشگاه منچستر سیتی بر این باور است که تیمش نمی‌تواند پذیرای حتی یک لغزش با شکست باشد.  و اگر این اتفاق رخ ندهد سیتی بدون شک می‌تواند چلسی را در کورس قهرمانی بگیرد.

جوهارت در این خصوص گفت: ما نمی‌توانیم حتی یک اشتباه دیگر انجام دهیم. تاکنون مرتکب اشتباهات زیادی شده‌ایم، چلسی در این دوره از رقابت‌ها عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. اما در این خصوص پیچ و تاب‌های زیادی وجود دارد و ما بر این باور هستیم که فقط باید بر روی مسابقات خود تمرکز کنیم که هم اکنون تحت فشار زیادی قرار داریم اما زندگی همین است وقتی که جزئی از باشگاه  منچستر سیتی باشی. اگر بازی را از دست دهیم، سرمربی زیر انتقادات زیاد قرار می‌گیرد و اگر من تعلل کنم و گل به ثمر برسد. آنوقت ما تحت فشار قرار خواهیم گرفت و اگر شانس‌ها و موقعیت‌هایمان را از دست دهیم آن وقت بقیه تیم تحت فشار قرار می‌گیرند. اما به هر حال ما در این باشگاه حضور داریم و به هیچ وجه قصد نداریم خودمان را در این باشگاه مخفی کنیم سرمربی دوست ندارد، 3 مربی باشگاهی باشد که همیشه سعی در مخفی کردن خود دارد. او  "سرمربی" با آن مواجه  می‌شود چرا که او یک سرمربی فوق العاده برای ما محسوب می‌شود و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا می‌توانیم خوب بازی کنیم، هر چند اصلا  آسان نیست که در این رقابت‌ها به پیروزی دست یابیم ما تا کنون 2  بار قهرمانی لیگ دست یافته‌ایم. اما به هر حال صراحتا می‌گویم این مسئله که ما سابقه قهرمانی در رقابت‌های لیگ انگلیسی  را داشته‌ایم به هیچ وجه ما را  ارضا نمی‌کند. چرا که ما می‌خواهیم برای بار سوم به قهرمانی  لیگ پریمیر انگلیس مرسوم به لیگ جزیره دست یابیم،  شاید هم چهارمین و شاید هم 5 بار دیگر کسب این عنوان را بتوانم در کارنامه افتخارات باشگاهمان که به هرحال 2 بار توانسته‌ایم این جام را کسب کنیم و این مسئله احساس بسیار خوبی به ما می‌دهد.

گفتنی است: باشگاه منچستر سیتی هم اکنون با 55 امتیاز و در مجموع 26 امتیاز در جایگاه دوم و در تعقیب تیم صدر نشین چلسی قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین