|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان از پلمپ 23 واحد صنفی متخلف در نتیجه اجرای طرح های ویژه کنترلی و نظارتی بر واحد های صنفی خبر داد.
به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ احمد رحیمی گفت: در راستای سالم سازی بازار از ناهنجاری های اجتماعی و مصادیق ضد فرهنگی و اسلامی در ایام منتهی به پایان سال با توجه به افزایش مراجعه عموم به صنوف طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی اجرا شد.

وی افزود: این طرح باهدف تامین حقوق شهروندی و ایجاد امنیت اخلاقی و اجتماعی از دوم اسفند ماه بصورت روزانه اجرا شده و تا پایان سال ادامه دارد.

وی با ذکر اینکه اجرای این طرح ها بازتاب چشمگیری در کاهش تخلفات داشته است بیان کرد: در این راستا در طول هفته جاری از یک هزار و 400 واحد صنفی در مراکز تجاری شهر همدان بازدید بعمل آمده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان افزود: ماموران اماکن به متصدیان 160واحد صنفی متخلف تذکر زبانی دادند و از 45 واحد نیز تعهد کتبی اخذ شده است.

سرهنگ رحیمی اضافه کرد: بر اساس دستور قضایی و قانون نظام صنفی، 23 واحد صنفی متخلف پلمپ و پنج نفر از متصدیان این واحدهای صنفی دستگیر و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد.

وی اظهار کرد: کشف هفت دستگاه انواع هارد کیس، رایانه، فلش مموری و حافظه جانبی حاوی موارد ممنوعه ،47 ثوب البسه با تصاویر نامتعارف از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

پلیس اماکن به صورت محسوس و نامحسوس اماکن عمومی و اصناف را زیر نظر دارد.

بیش از شش هزار صنف در همدان فعالیت دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین