|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۳۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکدیگری شبکه ای با مدیریت افراد سود جو با اجیر کردن افراد در اصفهان ادامه دارد و باید با آن برخورد جدی شود.
علی رضا نصر اصفهانی روز شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با این موضوع با توجه به در پیش بودن نوروز باید با قاطعیت بیشتر و هدف خشکاندن سرشاخه های این گروه ها برخورد شود تا شاهد حضور و مزاحمت این افراد نباشیم.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان نیز گفت: از شهردار اصفهان تقاضا دارم در مورد تخصیص بودجه کمک به خانه علوم و ردیف عمرانی آن اقدام کند.

عدنان زادهوش اظهار کرد: این ردیف ها سالهای خیلی قبل به عنوان خانه ریاضیات وجود داشت و با مخالفت شورای اسلامی شهر مبنی بر اینکه باید کمک به هم رسته های علمی صورت بگیرد عنوان ردیف عوض و تبدیل به خانه علوم شد.

وی گفت: در دیداری که چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر با انجمن های علمی آموزشی معلمان داشتند مشخص شد متاسفانه در این چند سال ردیف کمک به جای اینکه به صورت جبرانی به دیگر رشته ها صورت گیرد باز بر اساس وجود ارتباط بعضی افراد به رشته های خاص صورت گرفته است.

وی گفت: دیگر رشته ها مثل شیمی، علوم اجتماعی، ادبیات، تاریخ و مانند اینها حتی یک ریال هم کمک دریافت نکرده اند و هیچ مکانی هم به اعضا اختصاص داده نشده است.

وی از شهردار اصفهان خواست عدالت در تخصیص بودجه به رشته های مختلف علوم رعایت و گزارش آن به شورای اسلامی شهر اعلام شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین