|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۳۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال الجزایر در آستانه معرفی به عنوان مربی جدید سامورایی آبی است.
در حالی که هنوز اتحادیه فوتبال ژاپن انتخاب وحید هلیلهودزیچ را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور تأیید نکرده، رسانه‌های محلی گزارش دادند که توافق بین طرفین صورت گرفته و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال الجزایر که این تیم را تا مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل رساند به زودی روی نیمکت این تیم آسیایی خواهد نشست.

روزنامه ورزشی «نیکان» ژاپن امروز (شنبه) گزارش داد اتحادیه فوتبال ژاپن و هلیلهودزیچ بوسنیایی با دستمزد سالیانه 2.2 میلیون دلار به توافق با یکدیگر رسیده‌اند و این مربی 62 ساله به زودی هدایت سامورایی آبی را بر عهده خواهد گرفت. انتظار می‌رود انتخاب وی به عنوان سرمربی جدید تیم ژاپن در نشست هئیت اجرایی اتحادیه فوتبال ژاپن در تاریخ 12 مارس 2015 (21 اسفند) به طور رسمی اعلام شود.

مسئولان اتحادیه فوتبال ژاپن پس از ناکامی در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا و حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی توسط امارات برای اینکه هیچگونه خدشه‌ای به تیم ملی کشورشان در راه رسیدن به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه وارد نشود، تصمیم به کنار گذاشتن سرمربی مکزیکی خود که متهم به تبانی در فوتبال اسپانیاست، گرفتند.

چندی پیش دادگاهی در شهر والنسیای اسپانیا، پرونده اتهامات نسبت داده شده به خاویر آگیره بابت دست داشتن در تبانی تعیین نتیجه بازی تیم‌های رئال ساراگوسا و لوانته در فصل 11-2010 را به جریان انداخته و بیم ژاپنی‌ها از اینکه مربی تیم ملی‌شان مجرم شناخته و از فعالیت در عرصه مربیگری محروم شود، آنها را به قطع همکاری با این مربی 56 ساله وادار کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین