|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدا لوح سپاس از تلاشهای دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور توسعه اشتغال محرومین قدردانی کرد.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اهدا لوح سپاس از تلاشهای دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور توسعه اشتغال محرومین قدردانی کرد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) با اهدا لوح از تلاشها و مساعی دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توسعه اشتغال محرومین با هدف خودکفایی آنان قدردانی کرد .
متن لوح سپاس به این شرح است .

برادر ارجمند جناب آقای دکتر ربیعی
وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی
سلام علیکم
مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارند . خدمت و تلاش صادقانه در راستای استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلا و پیشرفت ملت بزرگ ایران از ارزش والایی برخوردار است . بدون شک استمرار این گونه مجاهدتها موجب ارتقای کارآمدی دولت تدبیر و امید ، رضایت مردم ، ایجاد آرامش و دمیدن روح امید در کالبد نظام جمهوری اسلامی ایران می شود ، تلاش های شما در این راه برای احیای نفوس انسانها ، ارزشمند و ستودنی و در پیشگاه حضرت باریتعالی ماجور خواهد بود . این لوح به پاس قدردانی از تلاشها و مساعدتهای خالصانه جناب عالی به این نهاد به منظور توسعه اشتغال برای محرومین با هدف خودکفایی و خود اتکایی این عزیزان با ایجاد مشاغل خرد و زود بازده تقدیم می گردد.

از درگاه حضرت باری تعالی دوام عزت و سلامت آن برادر بزرگوار را در مسیر خدمتگزاری به محرومین و نیازمندان جامعه اسلامی مسئلت می نماید .

حسین انواری

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین