|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵
استقلال چربش خاصي در خلق موقعيت بر پرسپوليس داشت که اگر يک مهاجم موثرتر در نوک پيکان استقلال بود شايد ورق را بر مي گرداند.

بدترين بازيکن استقلال در دربي 77 چه کسي بود؟ اين پرسش قاعدتا بايد جواب داشته باشد هر چند که خيلي ها مي گويند همه بد بودند اما در ميان اين همه بد يکي حتما از ديگران بدتر بوده است.
به زعم نگارنده احتياط در ساق پاي همه بازيکنان وجود داشت اما واقعيت اين است که برخي اصلا نبودند! فرهاد موقعيت گل خراب کرد بله ساموئل هم همينطور حتي جواد نکونام. اينها ضربات بدي زدند اما يک نفر بود که از اول تا آخر بازي در ميدان بود اما اصلا نبود. نه وسط دعواها بود نه پاس مي داد نه توپ مي گرفت نه توپ نگه مي داشت.
او کسي نبود جز محمد قاضي. قاضي نود دقيقه بازي کرد اما بازي بازي کرد. در واقع هيچکس هيچ صحنه اي را از او به ياد ندارد توگويي استقلال ده نفره بوده است.


بله، قاضي بدترين بازيکن استقلال که نه بلکه بدترين بازيکن زمين بود چرا که اصلا در ميدان نبود و در اين ميان در عجبيم از امير قلعه نوعي که قاضي بي تاثير را تا آخرين دقيقه در ميدان نگه داشت و به او دست نزد اين در حالي است که استقلال چربش خاصي در خلق موقعيت بر پرسپوليس داشت که اگر يک مهاجم موثرتر در نوک پيکان استقلال بود شايد ورق را بر مي گرداند.
کافي بود فرهاد نوک باشد کافي بود برهاني نوک باشد کافي بود نظري بيشتر مي ماند و فرهاد و آرش هم اضافه مي شدند.
اشکال از کجا بود؟ قاضي انگار ترسيده بود انگار نمي خواست وارد يک چالش جديد شود وگرنه در طول نود دقيقه حتما بايد حداقل يک ضربه سر موثر مي زد نه اينکه نود دقيقه لي لي کند و دور خودش بچرخد و کاري به کار ديگران نداشته باشد.
کم مانده بود چاي قند پهلو وسط زمين چمن به قاضي تعارف بزنند. تو گويي رفته بود سيزده به در و داشت وسطي بازي مي‌کرد و قرار بود توپ با او برخورد نکند! پيشنهاد مي کنيم خودش بازي را يک بار ديگر نگاه کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین